וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: בוטלה הופעת הראפר האמריקאי ליל וויין בישראל

18.6.2017 / 13:24

בוטלה הופעת הראפר האמריקאי ליל וויין, שאמורה היתה להתקיים ב-24 באוגוסט בלייב פארק ראשל"צ, כך נודע לוואלה! תרבות. ההפקה: הסיבה לביטול היא "שינויים בלו"ז ההופעות של האמן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליל וויין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוטלה הופעתו של הראפר האמריקאי ליל וויין, שאמורה הייתה להתקיים ב-24 באוגוסט בלייב פארק ראשון לציון - כך נודע לוואלה! תרבות. וויין הוא מהראפרים האמריקאיים המצליחים בארצות הברית, זוכה פרסי גראמי, שמכר מעל ל-100 מיליון עותקים מאלבומיו ברחבי העולם.

את הופעתו בארץ הייתה אמורה להפיק חברת טנדי הפקות בבעלות טל שרף ואיתי גלו. ההפקה אישרה לנו שההופעה בוטלה ואמרה לוואלה! תרבות: "עקב שינויים בלו"ז ההופעות של האמן בארצות הברית לא יתאפשר לו להגיע לישראל בתאריך שנקבע. אנו מצטערים על כך, ורוכשי הכרטיסים יקבלו את כספם בחזרה". עם זאת, גורמים בתעשיית המוזיקה מעריכים כי הסיבה לביטול היא "מכירת כרטיסים דלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוכה גראמי. ווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

דווין מייקל קרטר הבן, המוכר בשם הבמה ליל וויין, נולד בספטמבר 1982 בניו אורלינס. הוא החל את דרכו כבר בגיל 9, כשהיה האדם הצעיר ביותר שהוחתם בחברת התקליטים "קאש מאני" כמחצית מצמד מוזיקלי לצד הראפר בי.ג'י. בנעוריו היה חבר בלהקת ההיפ הופ "Hot Boyz". הצלחתה הגדולה של הלהקה היה עם האלבום "Guerrilla Warfare" שיצא בשנת 1999 ועם הסינגל "Bling Bling". באותה שנה יצא אלבום הסולו הראשון שלו, "The Block Is Hot". הוא זכה לפופולריות הרבה ביותר באלבום הסולו הרביעי שלו, "הקרטר" שיצא בשנת 2004, אותו הוביל הסינגל "Go D.J.", ובהשתתפותו בסינגל "Soldier" של דסטניז צ'יילד. אחריו יצאו אלבומי "הקרטר 2" (2005); "הקרטר 3" (2008) שמכר מעל למליון עותקים בשבוע הראשון ליציאתו. האלבום זכה בפרסי גראמי, ובהם כאלבום הראפ הטוב ביותר; ו"הקרטר 4" (2011)

בשנת 2005 הקים את חברת התקליטים "יאנג מאני". במרץ 2010 נידון לשנת מאסר בפועל לאחר שנתפס מעשן מריחואנה בפומבי וכשהובא למעצר נמצא גם אקדח אישי על גופו. הוא הודה במסגרת עסקת הטיעון באחזקת נשק טעון.

  • עוד באותו נושא:
  • ליל וויין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully