וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הסדרות, סרטים וההופעות שאסור לכם לפספס השבוע

15.6.2017 / 0:07

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד - ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגול בורדלו

אחרי שאמיר קוסטוריצה הופיע בחודש שעבר בקיסריה, הקול קורא לנדוד לנדוד למופע צועני אחר, זה של ההרכב הניו יורקי גוגול בורדלו ששבים לישראל. אם תרופת הסבתא הפולניה לכאבי גרון זה גוגל מוגל, אז גוגול בורדלו הוא תרופת הסבתא הצועניה למזור נפשי בכלל ולעצבוביות בפרט. הלהקה, בניצוחו של יוג'ין האץ, צפויה להגיש סלט מגוון המשלב פ?אנק צועני, הופעה תיאטרלית וביג בלגן בתל אביב. "הכל מואר" הוא לא רק שם סרט שבו השתתפה הלהקה, אלא גם תיאור הולם לאווירה בקהל בהופעותיהם.

מתי? 16.6, פתיחת דלתות מ-21:30

איפה? מועדון בארבי תל אביב

למה? כי זוהי שעת הצוענים

גוגול בורדלו. לנדוד עם הצוענים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שייקספיר מאוהב"

לא רק בגלל חיבתנו העזה לנוסטלגיה וחידושים וגם לא בגלל הקאסט הטלוויזיוני להפליא (דניאל גל, מיכאל אלוני ועוד) נלך להצגה הזו. אלא בעיקר כי הסיפור הזה מיועד לבמה. יש בקומדיה הרומנטית הזו את הפונטנציאל לגרום לצופה להתאהב: בסיפור, בדמויות ובעיקר במדיום. ואם הסלט הזה של כוכבי טלוויזיה, תסריט קולנועי ובמת תיאטרון יגרום לדור חדש של צופים להכיר את שייקספיר, ההצגה עשתה את שלה.

לרכישת כרטיסים

מתי? 15/6, 20:00 הצגה ראשונה

איפה? תיאטרון הבימה

למה? כי זה תמיד מזכיר לנו את ג'וזף פיינס

שקייספיר מאוהב וגם אנחנו. מתוך ההצגה

"שייקספיר מאוהב". ז'ראר אלון,
"שייקספיר מאוהב"/ז'ראר אלון
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרק אחרון: "סיפורה של שפחה"

מעט מאוד סדרות הצליחו להותיר חותם אמיתי במחצית הראשונה של 2017. בין אם זאת המציאות המדכאת ובין אם תוצאה של עומס התוכן המטורף, השורה התחתונה היא שמעט מאוד טלוויזיה הגיעה לשיחות הברזייה. מי שהצליחה להגיע לשם ובגדול היא הדיסטופיה הקודרת והמסויטת של רשת הולו. מעבר לצילום היפהפה שלה והמשחק עוצר הנשימה של אליזבת מוס, "סיפורה של שפחה" גורמת לאנושות להיראות נוראית מתמיד. ודווקא בגלל זה, נקווה שפרק הסיום שלה יוכל לשלוח אותנו אל הפגרה הארוכה עם קרן אור קטנה של תקווה.

מתי? 18.6, 22:00

איפה? ב-HOT HBO וב-HOT VOD.

למה? מי שזקוק להסבר בשלב הזה של הסדרה, מוזמן לאנפרנד את עצמו מרשימת חברינו.

סיפורה של שפחה - כבר מתגעגעים. הטריילר הרשמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נשים מסוימות"

למרות היותו אחד הסרטים המוערכים של השנה שעברה, לא הופץ "נשים מסוימות" בישראל וחוץ מהקרנותיו בפסטיבל הקולנוע ירושלים, לא היתה הזדמנות לראותו כאן. כעת הוא עולה ב-VOD של פלטפורמות השידור השונות, וניתן יהיה להשלים את החסר.

את הסרט ביימה קלי רייכהרדט ("וונדי ולוסי"), מן היוצרות החשובות בקולנוע האמריקאי העכשווי, וכמשתמע משמו הוא מציג שלוש אפיזודות שונות מחייהן של נשים במונטנה. לא כל הסיפורים בו שווים רמתם, אבל השלישי הוא לא פחות מאשר יצירת מופת קולנועית, הרבה בזכות עבודת המשחק של קריסטן סטיוארט ושל לילי גלדסטון המוכרת פחות. בקיצור, לא להחמיץ.

מתי? בימים אלה

איפה? VOD

למה? המחשה יפה למה מופרך להדיר לחלוטין נשים מרשימות הסרטים הכי טובים.

נשים מסוימות. הטריילר הרשמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כל הממשלות משקרות"

העיתונאי י' פ' סטון אמר: "אתה לא יכול למלא את תפקידך אלא אם אתה חופשי" ואימץ לעצמו את הסיסמה והמודל העיתונאי הבלתי אפשרי "עצמאות". מדי שבוע הוא הוציא עיתון בתפוצה רחבה ובו פרסם את תחקיריו. הסרט "כל הממשלות משקרות" נושא את רוחו, גם בשמו האמריקאי וגם בעשייתו: הצצה לעבודה המאומצת של שני העיתונאים האמריקאיים העצמאיים, גלן גרינוולד שפרסם את הסודות של אדוארד סנודן, וג'ון קרלוס פר?יי שחקר את קברי ההמונים בגבול ארה"ב-מקסיקו. המצלמה מלווה אותם בעבודת התחקיר הסיזיפי, בשיטוט בניירת אינסופית ובחשיפת אמיתות שכולם מבקשים להסתיר.

מתי? 18.6, 22:00

איפה? yes דוקו ובyesVOD

למה? כי גם הממשלה שלכם משקרת

כל הממשלות משקרות. גם שלנו? הטריילר הרשמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק (השבוע בערוצי הטלוויזיה)

תראו, זה לא שאנחנו נגד שעתיים וחצי של מסך אפל, אפקטים ממוחשבים שנעשו בצייר של חלונות, שני אנשים בוגרים בחליפות לטקס שצורחים אחד על השני "מרתה!!" ונבל עם וייב של מדריך מסיבות בריכה בקלאב מד. אפשר אפילו להבין אם אסונות קולנועיים קולוסאליים מבית היוצר של זאק סניידר, מעניינים אתכם ברמה האקדמית. מצד שני, אפשר לחסוך את הזמן ופשוט להטיח את הראש בסיר ברזל במשך עשר דקות. אותו אפקט. לשיקולכם.

באטמן נגד סופרמן ונגד הצופים. הטריילר הרשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully