וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכי ופיצוץ: הצצה לשיחת "יחסינו לאן" של שגיא ומעיין מהישרדות

15.6.2017 / 14:04

"את בת 29, את רוצה בעל וילדים. איפה אני ואיפה את", "לך זה באמת כנראה משחק": אחרי הרומן על האי, קבלו הצצה בלעדית לשיחה האמוציונלית בין מעיין ושגיא בפרק של "הישרדות" שישודר ביום שבת ב"רשת"

צילום מסך

במהלך הפרק הקרוב של "הישרדות", שבו צפויה להיות הדחה דרמטית במיוחד, מצאו את עצמם שגיא ומעיין בתוך מיני-דרמה הכוללת דמעות, רגש, שיחה מלב אל לב - ופיצוץ.

באחרונה נוצר רומן על האי בין שני מועמדים: מעיין אדם בת ה-29 ושגיא ברייטנר, הצעיר ממנה בשש שנים. בשיחה שמופיעה בווידאו אפשר לראות את הבקיעים בזוגיות בין השניים. מעיין, שהייתה בעבר הדוברת של שרת התרבות והספורט מירי רגב, אומרת לשגיא שהיא חוששת שהוא משחק איתה משחק. "הדבר היחיד שהוא לא משחק פה מבחינתי הוא אנחנו. אני מרגישה שגם זה משחק בשבילך". שגיא בתגובה עונה: "בואי נעשה תיאום ציפיות".

לאחר שמעיין מזילה דמעות, הוא למעשה נפרד ממנה בעדינות: "אני בסך הכול רוצה שתביני שפה אנחנו על אותו אי. אין לנו שום דבר אחר. אנחנו באותה סיטואציה. וזה קורה. זה יכול לקרות. כשנגיע לארץ אני עובר לתל אביב ומתחיל את החיים שלי. את בת 29 ואת רוצה בעל וילדים. איפה אני ואיפה את".

מעיין הבוכייה עונה: "לך זה כנראה רק משחק, רק פאן". שגיא משיב: "אני פשוט ריאליסטי". בשלב זה מעיין אומרת שמיצתה את השיחה, ועוזבת את המקום בדמעות.

seperator

הפרק של הישרדות ישודר ביום שבת בשעה 21:00 ב"רשת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully