וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח חקירת מותה של קארי פישר קבע - "לא ניתן לקבוע את סיבת המוות"

17.6.2017 / 10:50

חצי שנה לאחר מותה של כוכבת "מלחמת הכוכבים", התפרסם דו"ח מיוחד, שקובע כי לא ניתן להכריע איזה חלק היה לסמים במצבה הבריאותי ובאופן כללי לא ניתן לקבוע את נסיבות מותה

משפחתה של קארי פישר לא היתה מעוניינת בחקירה על נסיבות נסיבות מותה, ומתברר שאכן לא היה טעם במהלך כזה. משרד חוקרי המוות המחוזי של לוס אנג'לס פרסם היום (שבת שעון ישראל), כחצי שנה לאחר מותה של כוכבת "מלחמת הכוכבים", את הדו"ח המסכם את אותה חקירה לא רצויה, ומסקנתו העיקרית היא – "אין מסקנות". "לא ניתן לקבוע את סיבת מותה המדויקת של פישר", נאמר בדו"ח.

החוקרים הוסיפו כי אפשר לומר כי דום נשימה בשינה היה אחד הגורמים למוות, אולם לא בהכרח הגורם היחיד או המכריע. הדו"ח ציין גם, וזה כמובן לא סקופ למי שהיה בקיא בחייה של פישר, כי השחקנית השתמשה בסמים – אולם, לפי החקירה, לא ברור באיזה חומרים בדיוק מדובר ומה היתה השפעתם, אם בכלל, על מצבה הבריאותי. בסיכומו של דבר, החוקרים יתייגו את מותה של פישר תחת הקטגוריה "נסיבות לא ברורות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך או כך, האגדה תישאר. קארי פישר ב"מלחמת הכוכבים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טוד, אחיה של פישר, הגיב – "הדו"ח לא האיר את עינינו". הוא הוסיף כי אחותו סיפרה בעצמה לא פעם על החומרים שלקחה -רבים מהם היו במרשם רופא, כדי להיאבק במצוקותיה הנפשיות, ובלעדיהם אולי היתה מסיימת את חייה הרבה קודם, לדבריו.

"היא גם עישנה ולקח הרבה תרופות, ואם אתם רוצים לדעת מה לדעתי בדיוק הרג אותה, זה כל זה יחד" הוסיף האח האבל בדבר מותה של אחותו, שהלכה לעולמה בדצמבר האחרון והיא בת שישים.

קארי פישר. AP
"לולא השימוש בחומרים, אולי היתה מתה הרבה קודם". קארי פישר/AP
קארי פישר, דבי ריינולדס. AP
עוד עוגמת נפש למשפחה. קארי פישר עם דבי ריינולדס, אמה שהלכה לעולמה מיד אחריה/AP
קארי פישר וג'ורג' לוקאס. AP
יהי זכרה ברוך. קארי פישר עם ג'ורג' לוקאס/AP
  • עוד באותו נושא:
  • קארי פישר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully