וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל "Life In Color" חוזר לישראל בפעם השלישית

20.6.2017 / 13:00

פסטיבל הצבע הגדול בעולם חוזר בפעם השלישית לישראל - והפעם הוא יתקיים בלייב פארק בראשון לציון. בפסטיבל יופיעו בין השאר האחיות האוסטרליות Nervo. כמה יעלה כרטיס?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגיגת צבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל Life In Color, פסטיבל הצבע הגדול בעולם שמתפרש על פני כ-100 הפקות בערים ובמדינות שונות, חוזר בפעם השלישית לישראל. הפסטיבל הראשון התקיים בחדרה בשנת 2015, השני – בשנה שעברה בחיפה ואילו השנה הוא ייערך בלייב פארק בראשון לציון. לפסטיבל יגיעו הרכבים שונים, ובראשם צמד האחיות האוסטרליות – Nervo – אשר הפיקו מוזיקה עבור ביונסה, קייטי פרי, מיילי סיירוס, דיוויד גואטה ועוד רבים וטובים. הן יבואו לתקלט ולהופיע. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת: 189 שקלים.

פסטיבל Life In Color החל את דרכו במיאמי בשנת 2006 ומתקיים זו השנה ה-11. הוא נוסד על ידי ארבעה סטודנטים בפלורידה שיזמו אירועים שמשלבים מסיבות צבע עם מוזיקה מצוינת ופעילות אינטראקטיבית שמפעילה את הקהל. הרעיון הפשוט התפשט במהירות לעולם כולו והוא קורה, כאמור, בעשרות מדינות שונות. לאורך כל שעות הפסטיבל נורים אל הקהל מתוך תותחי צבע שמובאים במיוחד מחו"ל מטחי צבע לצד פעלולנים מקצועניים שמצוידים בתותחים מיוחדים שממטירים גשם של צבעים על הקהל. הצבע, אגב, הוא צבע אקולוגי וידידותי לסביבה ומתנדף במגע עם מים. את הפסטיבל נוהגים לפקוד חשובי הדי.ג'ייאים בעולם כדוגמת דיוויד גואטה, אפרוג'ק וסטיב איוקי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תותחי צבע לאורך כל היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבדו עם כל הגדולים. Nervo/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully