וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד בשביל כולם: צפו בטריילר השלישי של "משחקי הכס" עונה 7

21.6.2017 / 19:30

הבתים היריבים של ווינטרפל משתפים פעולה מול אויב אכזרי ומשותף, בטריילר החדש והמרהיב לסדרת הפנטזיה המצליחה. קרבות עם מתים-חיים, דרקוני ענק וצבאות שמתנגשים אלה באלה. הכל בקצת יותר מדקה וחצי

יח"צ HOT

בעולם האמיתי הקיץ החל אמנם רק היום (רביעי), אבל בווינטרפל רוחות הצפון כבר מנשבות בעוצמה. רק קצת פחות מחודש נותר עד לעליית העונה השביעית של סדרת הפנטזיה המצליחה מבית רשת HBO, והטריילר החדש לקראתה חושף בפנינו הרבה יותר ממה שקיבלנו עד היום.

ההצצה החדשה מאופיינת כולה בניסיונות לאחד את הבתים השונים והיריבים של הממלכה, מול ההולכים הלבנים שפולשים מצפון. סאנסה סטארק נשמעת בו מתארת כיצד זאב בודד ימות בשממה, אך חבורת זאבים תצליח לשרוד. מילים דומות משמיע גם ג'ון שלג, שמנסה לשכנע את יריביו להניח את המחלוקות בצד לטובת ההישרדות.

בנוסף למילים הדרמטיות, הטריילר כולל כמה וכמה קרבות ענק, מאבקים בין מהלכים לבנים לבני אדם, וכמובן שלל הופעות מרשימות של הדרקונים של דאינריז.

העונה השביעית של "משחקי הכס" תשודר במקביל לארה"ב החל מה-17 ביוני ב-HOT HBO וב-HOT VOD, וכן ב-yes Oh וב-yes VOD ובסלקום TV. העונה הקרובה תכלול שבעה פרקים, כאשר העונה האחרונה בהחלט שאחריה תכלול ששה נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully