וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהיה חם ושחור: בלאק ליפס מגיעים בסוף הקיץ להופעה בישראל

22.6.2017 / 12:00

הרכב הגאראז'-פאנק הפרובוקטיבי בלאק ליפס מגיע לארץ. ההופעה תתקיים במסגרת סיבוב הופעות עולמי לקידום האלבום "Satan's Graffiti or God's Art" אותו הפיק שון לנון. זהו ביקור חוזר של הלהקה בישראל, הפעם האחרונה הייתה לפני כעשור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרים לארץ. בלאק ליפס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכב הגאראז'-פאנק בלאק ליפס חוזר לישראל: הלהקה תבצע הופעה אחת בלבד במועדון הבארבי בתל אביב ב-22 באוגוסט, במסגרת סיבוב הופעת עולמי סביב האלבום האחרון של הלהקה, "Satan's Graffiti or God's Art" אותו הפיק שון לנון. הלהקה הוקמה לפני כ-17 שנים באטלנטה בארצות הברית. ההרכב המקורי של הלהקה, חברים לספסל הלימודים: קול אלכסנדר, ג'ארד סוויילי, ג'ו בראדי ובן אברבו. לאחר הקלטת הסינגל הראשון, תאונת דרכים טראגית סיימה את חייו של הגיטריסט אברבו. הלהקה גייסה את הגיטריסט ג'ק היינס להחליפו, עמו הם מופיעים עד היום.

הלהקה שיתפה פעולה בעבר עם זוכה פרס הגראמי מארק רונסון, עם המתופף של הבלאק קיז פטריק קרני, ובאלבום האחרון עם המפיק והמוזיקאי שון לנון. את המופע בארץ מפיקים 'המון ווליום', ותחמם אותו להקת המפשעות, להקת רוק'נ'רול גאראז' מקומית. ההופעות של בלאק ליפס ידועות בעיקר בשל הפרובוקציות הרבות: קיא על הבמה, שתן ועוד. יש בהחלט למה לחכות.

seperator

מחיר כרטיס יהיה 139 שקלים בשלושת הימים הראשונים למכירה, ולאחר מכן 159 שקלים. לרכישת כרטיסים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • בלאק ליפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully