וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

All Them Witches בוחרים את האלבומים שהשפיעו עליהם

27.6.2017 / 0:00

להקת הרוק האמריקאית All Them Witches מגיעה לישראל ב-9 ביולי. רגע לפני, ביקשנו מחבריה לספר על האלבומים שהעניקו להם השראה. האזינו לבחירות

Miles Davis - Bitches Brew

''אחד האלבומים האהובים עליי'' כך רובי, מתופף הוויצ'ס. "אופן הקלטת הכלים יצר צבע שאני ממש מתחבר אליו, ובכלל - מוזיקה מדיטטיבית תמיד היוותה מוקד משיכה עבורי, האלבום הזה מביא את הממד המדיטטיבי הבא. מהחומרים שדורשים תשומת לב אבל בו זמנית אתה נכנס לזון ובכלל שוכח שזה מתנגן - לייט נייט אולטימטיבי".

William Basinski - Underwater music II

הערכת הסאונד הגבוהה ביותר של רובי שייכת לאלבום הזה. יצירה אולטרה מדיטטיבית ומאד נעימה עם טייטל שמוכיח עצמו לגמרי במהלך שמיעתה - ''אני באמת מרגיש עטוף בשמיכת מים ובעיקר מאזין כשאני מפתח תמונות מפילם בחדר החשוך".

Run The Jewels - 3

עוד בחירה של רובי - סאונדים מושלמים של הסינת'ים ובכלל, כל ההגשה מרגישה פריקית, בעלת קצב מהיר, חללית - 100% חומר משובח. אלבום עם מסרים כבדים על קהילה ככלל והתקדמות אנושית חיובית בפרט.

Pharaoh Overlord - Number One

אחד מאלבומי הרוק האהובים על בן מקלאוד, גיטריסט הוויצ'ס.
"אלבום מאד רפטטיבי, עד כדי כך שמבלי לשים לב, הוא פשוט חודר לך למוח - תאמינו לי, אחרי 15 שעות האזנה במהלך נסיעות בטור, אתם תבינו למה התכוונתי''.

Jay Cole - For Your Eyes only

בחירה נוספת של בן - הראפר האהוב מהחוף המזרחי עם תערובת תוצרת החוף המערבי. "למרות הפשטות, הדבר הזה פשוט מהמם אותי כל פעם מחדש. ג'ון קייל לא צריך פיצ'רים/אירוחים, יש לו מספיק ביצים כדי לעמוד בזכות עצמו".

Pixies - surfer rosa

מייקל פרקס ג'וניור, בסיסט וסולן ATW - "אלבום מושלם, יצר אצלי כל כך הרבה תובנות כשבאמת התחלתי לשמוע מוזיקה, ובכלל להקה שהיא מאבות המזון של הרוקנרול מאז ומתמיד''.

John Lee Hooker - The Country Blues Of

בחירה נוספת של פרקס. "בלוז זה ג'ון לי הוקר, וג'ון לי הוקר זה בלוז - אי אפשר להביא מוזיקה כזו אם אין לך נשמה אמיתית. ולג'ון לי הוקר גם היה את הוייב הנכון וזה מורגש מאד באלבום הזה, חוצמזה הבלוז בד.נ.א שלנו בוויצ'ס וזה מתחיל מהיסודות שג'ון העניק לנו''

seperator

All Them Witches יופיעו בבארבי בתל אביב ב-9 ביולי ב-20:30. לעמוד האירוע בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • all them witches

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully