וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של בן אל תבורי: "כשהייתי בהיריון איתו, הייתי בת 18 ורציתי להפיל"

27.6.2017 / 12:35

לרגל השתתפותה בתכנית הדוקו-ריאליטי "להיות זמרת" (ערוץ 24), הגיעה אביבה תבורי לאולפן וואלה! תרבות וסיפרה למה כמעט הפילה את ההיריון עם בן אל וגילתה: "כשבן אל התחיל את הקריירה אמרתי לו שהוא לא יהיה זמר"

ראובן קסטרו

את אביבה תבורי אתם מכירים מימיה כדוגמנית מצליחה ורעייתו לשעבר של הזמר שימי תבורי, וכיום קצת יותר בתור אמו של בן אל תבורי. הגיע הזמן שתכירו אותה בתור אחת המשתתפות בתכנית הדוקו-ריאליטי החדשה "להיות זמרת" בערוץ 24, שם היא מדגימה את יכולותיה הווקאליות. אז האם בקרוב נראה אותה מחליפה את סטטיק ומופיעה ביחד עם בנה בהרכב חדש – אביבה ובן אל תבורי?

"עדיף שאני אחליף את סטטיק כי סטטיק הוא הראפר שם יותר, וזה מה שאני עושה", צחקה אביבה תבורי בריאיון לוואלה! תרבות. "האמת שאני משתתפת בתכנית 'להיות זמרת' כשהמטרה היא להוציא סינגל, אבל אין לי שום כוונה להחליף את הבן שלי או את סטטיק. זמרת מעולם לא הייתי ואף פעם לא התיימרתי להיות. בן אל התנגד שאלך לתכנית כי אצלו נולדים זמרים ולא הופכים להיות זמרים.

"כשבן אל התחיל את הקריירה הוא כל הזמן אמר לי 'אני לא לומד להיות זמר אבל אני אהיה זמר'. אני הייתי אומרת לו 'בן אל, אתה עושה טעות, אתה לא תהיה זמר אם לא תלמד. כל הזמן היו ויכוחים בבית ובסוף – אני כמובן טעיתי".

אביבה  תבורי מככבת בסדרה להיות זמרת. ראובן קסטרו
תבורי/ראובן קסטרו

איך מרגיש להיות האימא של הזמר הכי מצליח בישראל?

"אני לא יודעת איך לתאר את זה. אני לא קולטת את ההצלחה. זה הבן שלי, אבל זה כיף. זה כיף לאחיות שלו בבית הספר, כולם מקבלים את תשומת הלב. בסופו של דבר היה משתלם ללדת אותו. כשהייתי בהיריון איתו רציתי להפיל. אני ושימי חיינו בנפרד, הייתי נורא צעירה, בת 18 בלבד, כבר לא חיינו יחד. גרתי אצל ההורים ואמרתי לעצמי – יש לי בת אחת, ואמא שלי לא הסכימה. בסוף חזרתי לשימי לכמה שנים ובן אל נולד".

לריאיון המלא – צפו בווידאו למעלה

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אביבה  תבורי מככבת בסדרה להיות זמרת. ראובן קסטרו
תבורי/ראובן קסטרו
אביבה  תבורי מככבת בסדרה להיות זמרת. ראובן קסטרו
תבורי/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully