וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רוצים לישון: 10 ההמלצות החמות ללילה הלבן בתל אביב

29.6.2017 / 6:10

איפה רואים סרט חינם? מי מוכר מנות אוכל בזול? ואיך אפשר לשמוע אופרה במחיר עממי? הלילה הלבן של תל אביב חוזר ואיתו שפע המלצות בילוי

צילום: אבי כהן, עיריית ת"א עריכת וידאו: נועה לוי
אירוע לילה לבן בשדרות רוטשילד שבתל אביב, יוני 2016. מגד גוזני
לילה לבן בתל אביב 2016/מגד גוזני

מסיבת אוזניות בכיכר רבין

מסיבת ריקודים שקטה: DJ סקאזי, נועה קירל ועוד ירקידו אתכם במסיבת אוזניות לתוך הלילה. המוזיקה תשודר היישר אל תוך האוזן דרך אוזניות שניתן לשכור במקום או דרך הנייד הפרטי באמצעות אפליקציה של רדיו תל-אביב 102FM, שם תשודר המסיבה.

איפה? כיכר רבין.

מתי? 20:00-02:00.

כניסה חופשית.

מוניקה סקס באולפן וואלה. ראובן קסטרו
מוניקה סקס. אל תוך הלילה/ראובן קסטרו

רוק בגן הפסגה

מופעי רוק אל תוך הלילה ביפו: נקמת הטרקטור במיטב הלהיטים: "משחק של דמעות", "עפיפונים", "אופניים וספר", "מסכים שטוחים", "אדון הסליחות" ועוד. מוניקה סקס תבצע את "מכה אפורה", "על הרצפה", "כל החבר'ה". יפתח את הערב: המוזיקאי עמיר לב.

מתי? 21:00-01:00.

איפה? גן הפסגה, יפו העתיקה.

כניסה חופשית.

שוק אוכל עולם פוגש את ה"מידברן"

דוכן יפני, מנות צ'יליאניות, אוכל סודני ומטבח הודי: מסעדות מרחבי תל אביב ימכרו מנות מרחבי העולם. הבשורה בעצם במחיר, כל מנה תעלה בין 10-30 שקלים בלבד. כמו כן מי שפספס את ה"המידברן" ומרגיש שהתמונות מרחבי הרשת החברתית לא ענו על צרכיו הסקרניים, מוזמן להציץ במיצבי הענק שקישטו את האירוע המדברי: סולם אור בגובה חמישים מטר, ספינת פיראטים המציעה חוויה פעילה, ועוד.

איפה? מתחם הרציפים, רחוב סלומון 10. התחנה המרכזית הישנה.

מתי? 18:00-01:00.

פסקול ישראלי – חנן יובל. חינוכית 23, חינוכית 23
שירה בציבור. חנן יובל/חינוכית 23, חינוכית 23

שירה בציבור

הטרנד שהחל בעשור הקודם עדיין לא נרגע. חובבי הזמר העברי מוזמנים לרחבת המשכן לאומנויות הבימה, ללילה שכולו ישראל הישנה והטובה: "הבה נשיר בתל-אביב" עם גבי ברלין, "שלושתנו" בהשתתפות חנן יובל, דורית ראובני ואורי הרפז, ומשה להב, הלא הוא "הטיש הגדול". כולם ינגנו וישירו את השירים שכולנו אוהבים. לחובבי שירה בציבור אבל לא רק.

איפה? רחבת המשכן לאמנויות הבימה, שאול המלך 18.

מתי? 21:00-01:00.

כניסה חופשית.

אריק ברמן מארח את ערן צור

למרות סגנונם המוזיקלי השונה, שני בוגרי רימון משתפים פעולה בערב שמבטיח להיטים מכל הזמנים. החיבור המעניין יתקיים במרכז יצחק רבין ברמת אביב. מי שמבקש לצקת תוכן נוסף לערב הזה מוזמן ליהנות מסיור בתערוכה חדשה במקום: 6 ימים, 50 שנה אודות מלחמת ששת הימים.

איפה? מרכז יצחק רבין - שדרות רוקח 77 רמת אביב, תל-אביב.

מתי? סיורים החל מהשעה 18.00, הופעה ב-21:00.

לרכישת כרטיסים.

לילה לבן צבעוני בנחלה

שלושים אומני גרפיטי מרחבי הארץ יגיעו לנחלת בנימין לצייר על תריסי חנויות הנחלה וסביבותיה. לצדם הרכבים אקוסטים ינגנו לעוברים ושבים: יוני שלזינגר, הרכב הג'אז Arte Jazz, אנסמבל מריבמה רסטה, רפאל אופרה בנחלה ועוד. ויש גם טוויסט: מופע סקייטבורד, "דלורס סקייטבורד", יופיעו על רמפת הסקייט של "אגאדיר" בשיתוף הרוכבים הטובים בארץ. יהיה אקלקטי.

מתי? 20:00-01:00.

איפה? נחלת בנימין.

סינימטק תל אביב. דן שצברג
הקולנוע יוצא מהבית. סינמטק תל אביב/דן שצברג

העיר הלבנה על קיר הבניין

inside out: קיר הסינמטק יהפוך למסך קולנוע ענק. במהלך הערב יוקרן קליפ שמורכב מסרטונים ששלחו תושבי העיר בנושא העיר הלבנה. מיד לאחר מכן הקרנה חגיגית של הסרט הצרפתי "בציר ראשון" באותו המקום ממש. ברוח הסרט, מסעדת דרך היין תחלק טעימות יין לעוברים ושבים. ויש גם מוזיקה: ההרכב"מלבי טרופיקל" ינגן מוזיקה טרופית בלקנית בשילוב מנגינות צועניות במקצבים לטיניים.

איפה? רחבת סינמטק תל-אביב, שפרינצק 2.

מתי? 20:00 הקרנת הקליפ, 21:30 הקרנת הסרט.

כניסה חופשית.

האופרה הישראלית

מי שמתקשה לרכוש כרטיס לאופרה הישראלית בימות השנה, ישמח לגלות שבלילה הלבן יש לו אפשרות מוזלת לשמוע את האופרות האהובות עליו: "לה טרוויאטה", "לה בוהם", "חליל הקסם", "ריגולטו" ועוד. בין המשתתפים: דניאלה סקורקה, יעל לויטה, טלי קצף, טל ברגמן, הדר עטרי, סופרן, נמרוד גרינבויים, טנור,יאיר פולישוק ועודד רייך.

איפה? בית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ) - המשכן לאמנויות הבמה. שדרות שאול המלך 19.

מתי? חצות.

לרכישת כרטיסים.

מי צריך מחזות זמר?

בית הספר למשחק יורם לוינשטיין פותח שעריו לערב מחזות זמר: דואטים של שחקני הסטודיו מ"שלמה המלך ושלמי הסנדלר", "שיקגו", "חנות קטנה ומטריפה", "אופרה בגרוש", "המפיקים" ועוד. הזדמנות לצפות בכוכבי העתיד מבצעים את שירי העבר.

מתי? ב-20:00 וב- 22:00.

איפה? סטודיו לאומנויות התיאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין אולם אורנה בן חורין, רח' מבשר 22, תל אביב.

לרכישת כרטיסים.

אירוע לילה לבן בשדרות רוטשילד שבתל אביב, יוני 2016. מגד גוזני
לילה לבן בתל אביב 2016/מגד גוזני

מרתון סטנדאפ לילי

מי שמבקש לבלות את כל הערב במקום אחד, מוזמן לבר "בית אריאלה" (לא הספרייה). שם מבטיחים אומני הסטנד-אפ להשאיר אתכם מרוצים עד השעות הקטנות של הלילה: עידן ברקאי, קנדי אייבלסון, עמית קלינג, עידן רונן, יונתן עמירן, עמית הרשקוביץ, שי וידר, נעמה רודריגז, אביתר חלימי, אלי חביב נועה מנור ואיתי עמוס. לכל אחד מהם רבע שעה בלבד לחלץ מכם צחוק או לפחות מחיאות כפיים. מנחה את הערב וגם מפיק אותו, אורי הלוי.

מתי? 22:00 אל תוך הלילה.

איפה? בית אריאלה - הבר (לא הספרייה), רחוב הרכבת 2 תל אביב.

כניסה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully