וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות, סרטים, הופעות שאסור לכם לפספס

29.6.2017 / 6:10

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד - ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרנקי ואלי וארבע העונות

פעם ריהאנה איחרה להופעה בישראל בשעה ועוררה זעם. פרנקי ואלי וארבע העונות מאחרים להופעה בישראל ב-50 שנה. ההופעה עברה מיד אליהו להיכל התרבות בתל אביב כנראה בשל מכירות חלשות, ועדיין מומלץ - כי אם ואלי בן ה-83 לא יתפרק נוכל להתרפק על להיטיו.

מתי? 4 ביולי.

איפה? היכל התרבות תל אביב.

למה? כי יהיה גזעי כמו ג'ון טרבולטה עם מעיל עור דהוי בגריז!

לרכישת כרטיסים.

פרנקי ואלי "Big Girls Don't Cry". טעימה מהסקסטיז. יאמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוס אחד נכנס לבר

הבמאי מיכה לבינסון המנוח לא זכה לראות את ההצגה שלו לובשת צורה, את המחזאי שלה זוכה בפרס הספרות הנחשק "מאן בוקר", ואת השחקנים הנרגשים עולים על הבמה ומגלמים את הדמויות אותן יצר. אבל אנחנו כפי הנראה נזכה לכך. בגלל כל הסיבות האלה, ובעיקר כי אנחנו אוהבים את זה מקורי ומשלנו. דויד גרוסמן כתב, דרור קרן ביים ואף משחק.

מתי? הצגה ראשונה ב-30 ביוני.

איפה? תיאטרון הקאמרי.

למה? כי דויד גרוסמן.

לרכישת כרטיסים.

"סוס אחד נכנס לבר". גרוסמן זכה, וגם אנחנו

סוס אחד נכנס לבר. שי לי עוזיאל,
דרור קרן/שי לי עוזיאל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריטני ספירס

הזמרת שנולדה כדי לעשות אתכם שמחים תקיים הופעה ראשונה בישראל בפארק הירקון. אמנם היא תופיע עם פלייבאק, אבל לאור העובדה שהיא צולחת לא רע בכלל את הקאמבק שלה, נקווה ש-אופס, היא תעשה את זה שוב. ולאור העובדה שהיא דרשה שבסוויטה שלה לא יהיה אלכוהול, ניתן להעריך שלא יהיה מביך כמו ההופעה ההיא שלה בטקס ה-VMA לפני עשר שנים שבו היתה שיכורה. יאללה, שתבוא כבר.

מתי? 3 ביולי.

איפה? פארק הירקון.

למה? באמת צריך להסביר?

לרכישת כרטיסים.

איטס בריטני ביץ'. "Baby One More Time"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לגיון

אחד היוצרים המהוללים בטלוויזיה, יוצר "פארגו" נואה האולי, מגיע ממש היום ל-yes VOD עם סדרה שונה ממנה בתכלית. "לגיון", המבוססת על הקומיקס של מארוול באותו שם, לא נראית כמו שום יצירת גיבורי על שראיתם בעבר. היא מרהיבה, מסוגננת ומסופרת באופן מיוחד ולא בהכרח ליניארי או אמין - מראה לנו את העולם כפי שהוא נשקף מעיניו של הגיבור, בחור צעיר (דן סטיבנס מ"אחוזת דאונטון") שלא מודע לכוחותיו אלא בטוח שהוא מטורף. אחרי ההתלהבות הראשונית מהסדרה, חלה בעולם דעיכה בהתייחסות אליה וכדאי לקחת זאת בחשבון.

מתי? 29 ביוני (ב-yes Binge ב-yesVOD).

23 ביולי, 22:00 (בערוץ yes Oh).

איפה? yes.

למה? בגלל "פארגו".

"לגיון" הטריילר. הבטחה שתתקיים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Tears for Fears

את שלושת הימים הרצופים שבהם יופיעו כוכבי מוזיקה בינלאומיים בשבוע הבא (שלושתם בביקורים ראשונים בישראל), יחתום האירוע המוזיקלי הגדול באמת של המוזיקה, עם כל הכבוד לאחרים - הופעת להקת טירז פור פירז האגדית. אפשר לפרט, להרחיב ולנמק ממושכות, אבל נדמה לנו שרשימת להיטיהם מדברת בעד עצמה: "Everybody Wants To Rule The World", "Sowing The Seeds of Love", "Shout", "Mad World" ו-"Pale Shelter".
מתי? 5 ביולי.

איפה? היכל הספורט ביד אליהו.

למה? כי אם לא תבואו, אחר כך תבכו.

לרכישת כרטיסים.

טירס פור פירס - "Sowing The Seeds Of Love". בעיקר דמעות של התרגשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גנוב על העולם

בוא נהיה ריאליים: לאזהרה הבאה לא תהיה שום משמעות. "גנוב על העולם" צפוי להיות להיט ענק בארץ, בדיוק כמו הפרקים הקודמים בסדרת האנימציה - ובראשם "גנוב על המיניונים", אחד הסרטים הכי מצליחים כאן בעשור האחרון. ובכל זאת, ננסה להתריע, ולו בשביל הסיכוי הקלוש שמישהו אחד יקשיב לנו: הרי המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו.

אז תקשיבו: נכון שהסרט הקודם היה מופתי, אך למרבה הצער הברק לא הכה גם הפעם: ל"גנוב על העולם" יש רעיון נחמד, בדמות כוכב אייטיז לשעבר המאיים להשמיד את האנושות (ובגרסה העברית מדבב אותו אדם), אך למרבה הצער הביצוע מבולגן, משעמם וחסר חן - ובקיצור, ממש לא כדאי לצפות בו.

למה לא? כי מזגן יש גם בסרטים טובים יותר.

"גנוב על העולם", הטריילר. ביצוע חסר חן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully