וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציבור הסתער: אזלו הכרטיסים להופעה של גאנז אנד רוזס בישראל

5.7.2017 / 6:02

נמכרו 61 אלף כרטיסים למופע האיחוד של להקת הניינטיז הפופולארית. ההופעה תתקיים כמתוכנן בשבוע הבא ביום שבת. מדובר בבמה מהגדולות שהוקמו בישראל

רובים ושושנים, גאנז אנד רוזס, Guns N' Roses. באדיבות הלהקה,
בשבוע הבא אצלנו. גאנז/באדיבות הלהקה

אזלו הכרטיסים להופעה של גאנז אנד רוזס: למרות עומס ההופעות מחו"ל בקיץ הזה והחום הבלתי נסבל בתל אביב ובכלל, נדמה שהקהל הישראלי מצביע ברגליים ומתלהב ממבול ההופעות. 61 אלף איש רכשו כרטיסים להופעה בשבוע הבא של הלהקה המיתולוגית, והפארק יהיה בתפוסה מלאה. מדובר בהופעה הסוגרת את מסע הופעות האיחוד הבינלאומי של הלהקה.

מי שהספיק לשים ידו על כרטיס ויגיע להופעה, יגלה שללהקה מחכה הבמה הגדולה ביותר שנבנתה אי-פעם בארץ: היא מתנשאת לגובה 16 מטרים, ומתפרשת על לא פחות מ-60 מטרים. לצד הבמה הוקמו אוהלים שיארחו את חברי הלהקה, כל חבר יקבל אוהל עם שירותים ומקלחת צמודים. לקראת ההופעה חברי הלהקה צפויים לנחות כאן במטוס בואינג פרטי, ואת בואם יקדים ציוד במשקל 100 טון.

הלהקה תופיע בפארק בהרכבה הכמעט מקורי, הכולל את הסולן אקסל רוז, סלאש ודאף מק'אגן. לצדם סוללת נגנים הכוללת את המתופף פרנק פרר, הקלידן דיזי רד (שהיה חלק בלתי נפרד מההרכב גם בשנות התשעים), הגיטריסט ריצ'ארד פורטוס והקלידנית מליסה רייס. בעבר הופיעה הלהקה בישראל בשנת 1993, ובהרכבה הלא מקורי ביולי 2012.

seperator

מתי: 15 ביולי

פתיחת שערים: 17:30

מופע חימום: Tyler Bryant & the Shakedown

תחילת הופעה: 20:30 בדיוק

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רובים ושושנים, גאנז אנד רוזס, Guns N' Roses. באדיבות הלהקה,
100 טון ציוד. סטנדרטי/באדיבות הלהקה

"November Rain" וביולי לחות. Guns N' Roses

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully