וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"בארבי" של הצפון נסגר: המוזיקאים מתגייסים להציל

6.7.2017 / 16:00

לאחר שהוצא צו סגירה למקום, עשרות אומנים התגייסו להציל את מועדון ההופעות "חמדת ימים". ביום שישי יתקיים מופע המחאה. הכניסה חינם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמני ישראל מתגייסים להציל את מועדון ההופעות הצפוני "חמדת ימים": בעקבות חשיפת וואלה! תרבות, שלפיה הוצא צו סגירה למועדון, התגייסו עשרות אמנים להגיע לצפון למופע מחאה נגד סגירת המועדון. בין האמנים: עמיר לב, מאיר ישראל, גבע אלון וערן צור. המופע יתקיים ביום שישי, 7.7, החל משעה שלוש בצהריים.

לפני שלושה שבועות פורסם בוואלה! תרבות שמועדון ההופעות המיתולוגי "חמדת ימים" שבמרום הגליל נסגר לצמיתות. המשפחה שהקימה את המועדון נקלעה לסיבוכים בירוקרטיים, שבעקבותיהם הוטלו על המקום קנסות אדירים וצו סגירה מדי מבית המשפט.

"חבל לי שהמקום נסגר", אמר לוואלה! תרבות המוזיקאי עמיר לב. "זה מפעל חיים של משפחה, היו שם אחלה הופעות והיו לי שם המון רגעים יפים. מעבר לזה, זה מקום בילוי בפריפריה ואין שם הרבה מקומות. אי אפשר היה למצוא פתרון?".

המתופף והמוזיקאי מאיר ישראל הוסיף: "יש קסם במקום הזה, יש הילה. לוקח שלוש שעות להגיע לשם. זה כמו מסע אלונקות, אבל מסע אלונקות אהוב. יש שם קהל קסום, ספציפי, שלא נמצא בכל מקום. כששמעתי שסגרו את המועדון זה העלה לי את הפיוז. עד שיש כזה דבר, הולכים לסגור אותו? זה לא כמו המפעלים שזורקים את השפכים לים וסוגרים אותם, זה תרבות. גם אם היו בעיות, לא אומר שצריך לסגור. זה לא הגיוני, זה מקום של תרבות, וזה קהל שלא מגיע לתל אביב".

מנהל המועדון ישורון תוויאור אמר שאחרי מחאת הקהל, גם האמנים רצו להתבטא: "הרבה אמנים התקשרו ורצו לעזור, ערן צור ומאיר ישראל לקחו את המושכות ודחפו להרים ערב. העיתוי נבחר בגלל שביום שני תתקיים ישיבה במועצה, ואם ירצו יוכלו לפתור שם את הכל, אז אנחנו מזמינים את חברי המליאה והקהל להבין מה משמעות המקום הזה עבור האמנים והתושבים. חשוב לנו לציין שכל האמנים מופיעים בהתנדבות והכניסה חינם".

סגירת חמדת ימים. ישורון תוויאור, באדיבות המצולמים
חמדת ימים. יש עוד סיכוי קטן/באדיבות המצולמים, ישורון תוויאור
עמיר לב איזה חיים קליפ.
עמיר לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully