וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "דם אמיתי" נלסן אליס הלך לעולמו בגיל 39

8.7.2017 / 22:35

השחקן נלסן אליס הלך לעולמו מאי ספיקת לב, כך מסרה המנהלת האישית שלו. HBO: "נלסן יחסר למעריציו, היה חלק מהמשפחה". אלן בול, יוצר "דם אמיתי": "העבודה איתו היתה זכות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בן 39 במותו. נלסן אליס מתוך "דם אמיתי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוכב הסדרה "דם אמיתי" נלסן אליס, הלך לעולמו, כך מסרה המנהלת האישי שלו להוליווד ריפורטר. אליס שגילם את לאפייט ריינולדס, היה בן 39 במותו, ומת כתוצאה מאי ספיקת לב.

רשת HBO והמנהלת האישית ספדו לו מוקדם יותר: "קיבלנו בצער את הידיעה על מותו" נמסר מרשת HBO, שבה שודרה הסדרה. "נלסן היה חבר ותיק במשפחת HBO, ולאפייט ייזכר בחיבה כחלק המורשת הסדרה 'דם אמיתי'. נלסן ייחסר מאוד למעריציו ולכולנו ב-HBO". יוצר "דם אמיתי", אלן בול הוסיף: "נלסן היה כישרון יחודי והיצירתיות שלו מעולם לא חדלה להדהים אותי, העבודה איתו היתה זכות". המנהלת האישית, אמילי גרסון סיינס, אמרה: "הוא היה כישרון גדול, ונוכחותו ומילותיו יחסרו לעד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצירתיות שלא חדלה להדהים. אליס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליס נולד בהארווי, אילינוי. הוא למד באוניברסיטת אוקספורד ובקולומביה קולג' בשיקגו, לפני שלמד בבית הספר לאומנויות ג'וליארד. את עיקר תהילתו קנה ב"דם אמיתי", שם גילם את לאפייט הצבעוני והמבדר. בספר שעליו הסדרה מבוססת דמותו של לאפייט מתה בשלב מוקדם, אך בידיו של נלסן אליס הפכה הדמות לחביבה במיוחד על ההפקה ועל כן נשארה בחיים.

מלבד ב"דם אמיתי" שיחק אליס גם בסדרות כ"אלמנטרי" ו"ורוניקה מארס" ובסרטים כמו "קומו על הרגליים" ו"המשרת". לאחר מותו משפחתו ביקשה כי במקום פרחים, ישלחו תרומות לג'נסיס סנטר והכנסייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "דם אמיתי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully