וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילומי הסדרה "נעלמים" פוצצו: "אין נערת מים, השחקנים מיובשים"

9.7.2017 / 11:53

צילומי העונה השנייה של סדרת הנוער "נעלמים" הושבתו הבוקר על ידי ארגון השחקנים שח"ם לאחר תלונות שהגיעו משחקנים שטענו כי "לא קיבלו תנאים אנושיים בסיסיים", כמו מים, פירות וחדר מנוחה בעת צילומים בחום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתי זקהיים מפוצצת הבוקר את צילומי הסדרה "נעלמים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדרמה הזאת לא ציפו בסט צילומי העונה השנייה של סדרת הנוער "נעלמים", המשודרת בערוץ ניקלודיאון בהוט: הצילומים פוצצו על ידי ארגון השחקנים שח"ם לאחר שהארגון קיבל תלונות מצד שחקנים שטענו כי "לא קיבלו תנאים אנושיים בסיסיים", כמו קיומה של נערת מים על הסט שתדאג שלא יתייבשו ותדאג לחלק מזון וחדר מנוחה עם מיזוג. לאחר נסיונות הידברות שלא צלחו בין הצדדים, הבוקר (ראשון) במהלך הצילומים של הסדרה במושב נורדיה, פלשו לסט נציגי שח"ם, ובהם יו"ר הוועד המנהל אסתי זקהיים, והשביתו את הצילומים למשך כ-3 שעות לאור טענתם לפגיעה בזכויות השחקנים. רק לאחר השבתת הצילומים השיג הארגון את מבוקשו.

"הגיעו אלינו תלונות משחקנים", סיפרה זקהיים לוואלה! תרבות, "שאין נער או נערת מים על הסט, שלא דואגים להם, שאין שום תנאים, שהם רעבים, עייפים ומיובשים, בזמן צילומים בתקופה כזאת כשכל כך חם בחוץ. ניסינו להידבר, חיכינו כמה ימים, אבל לא חלה השתפרות. צריך לדאוג לשחקנים לתנאי מינימום, שיוכלו לנוח ולשתות. לא מדברים על משהו ברמת הפינוק. אין להם זמן לנשום, הם עושים חזרות, מצלמים וצריכים להיות במיטבם. הם כל הזמן על הסט, וצריך שיהיה להם חדר עם מיזוג, מים וקפה. כאן לא היה חדר מנוחה, לא היה מיזוג, לא היה מים, לא היה חלב, לא היה משהו מרענן כמו פרי או עוגיה. לא מדובר בדרישה לשמפניה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסדרה "נעלמים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נאלצנו להגיע לסט ולהשבית את הצילומים למשך 3 שעות. לאחר שהגענו, התיישבתי בתוך הסט, דיברנו עם המפיק, אמרנו להם מאוד בעדינות ובנחישות שכרגע אין צילומים ושיילכו לנוח. באיזשהו שלב אתה מבין שאתה חייב להיות אקטיבי כי הצעקות בטלפון לא עזרו. הגענו בעצמנו כי שחקנים חוששים לדבר. אם יוצא לך שם של שחקן שמתלונן אז אכלת אותה, לכן אנחנו הפה שלהם. לאחר השבתת הצילומים, בסוף הסכימו שתהיה נערת מים, לדאוג שהצוות לא יתבייש, ולתת לשחקנים תנאים אנושיים מינימליים, שיוכלו לנוח".

העונה הראשונה של הסדרה "נעלמים" שודרה בין אפריל ליוני שנה שעברה, יוצר הסדרה והתסריטאי הראשי שלה הוא ירון ארזי והבמאי שלה הוא רני סער. הסדרה מופקת על ידי סוכנות ADD. בין השחקנים שכיכבו בה הם דניאל ליטמן, ענבל ביבי, גאיה גור אריה, עדי אלון, ספיר בן רובי, דולב מסיקה, כרמל לוטן ונועם לוגסי. העונה השניה צפויה לעלות בשנה הבאה.

מ-ADD סרבו להגיב. עם זאת, גורם בהפקה טוען כי "טענות שח"ם מוגזמות ואינן תואמות את המציאות. על הסט יש מספר חדרי מנוחה ממוזגים וקיימות שתי עמדות קפה מאובזרות ונגישות לכולם עם שתיה חמה, קלה וכיבוד. בשורה התחתונה הצילומים מתבצעים כסדרם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לזה הם לא ציפו: זקהיים משביתה את הסט של "נעלמים:/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully