וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה מרגש: חווה אלברשטיין ושלומי שבן במופע חדש

11.7.2017 / 6:00

לאחר ששיתפו פעולה בשירו של שבן "תרגיל בהתעוררות", יעלו השניים מופע משותף. אלברשטיין לוואלה! תרבות: "אני ושלומי "תפסנו ראש". יש לנו טעם משותף וכיף לנו לעבוד יחד. אני מתאהבת בשירים שוב דרך האוזניים של שלומי"

שלומי שבן חוה אלברשטיין. צילום: דודי חסון,
אלברשטיין ושבן. האיחוד/צילום: דודי חסון

חוה אלברשטיין ושלומי שבן חוזרים לשתף פעולה: לאחר ששיתפו פעולה לפני כשלוש שנים בשירו של שבן "תרגיל בהתעוררות", יעלו השניים מופע משותף, שיציג נכון לעכשיו פעמיים בלבד, עם "שירים חדשים-ישנים" כהגדרתם.

מאז שהוקלט הדואט ביניהם "תרגיל בהתעוררות", שבן ואלברשטיין נפגשו בחדר החזרות ללא מטרה מוגדרת, אולם עם הזמן נולד מהמפגשים המופע המשותף "חוה שרה ושלומי מנגן". רוב המופע מורכב מקלאסיקות לצד חומרים פחות מוכרים מהרפרטואר של אלברשטיין, בהם שירים שתמיד רצתה לבצע ולא הקליטה, ושירים שהקליטה אבל לא זכו לעיבוד בימתי. המופע, כך הם מבטיחים, ינוע בין רסיטל למופע קברטי. בשיחה עם וואלה! תרבות סירבה אלברשטיין לחשוף את שמות השירים שאותם תבצע, אבל הבטיחה: יהיו קלאסיקות.

את מרגישה קושי לשיר שוב ושוב את אותן קלאסיקות על הבמה?

"הקלאסיקות שאנחנו מבצעים הם שירים שלא שרתי הרבה שנים ואני שרה אותם היום כאילו היו שירים חדשים. אני מתאהבת בהם שוב דרך האוזניים של שלומי. אני מאושרת לשיר אותם ומאד גאה שהם נוצרו בשבילי".

הרבה אמנים לאורך השנים רצו לשתף איתך פעולה, למה דווקא שלומי שבן?

"מאז שנפגשנו באולפן בשיר "תרגיל בהתעוררות" היה ברור שיהיה המשך לקשר בינינו. "תפסנו ראש", כמו שאומרים, טעם משותף ואהבה גדולה למוסיקה. ממש כיף לנו לעבוד ביחד, מקוה שגם לקהל יהיה".

seperator

23-24 בספטמבר, תיאטרון "גשר", תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חוה אלברשטיין, עורכת אורחת.
מופע חדש. אלברשטיין

"תרגיל בהתעוררות". שיתוף הפעולה הראשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully