וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגישה פרסמה ביצוע פרובוקטיבי לדספסיטו: "כמו התחלת פורנו"

12.7.2017 / 0:01

לג'ני סקורדג'ימלה יש ערוץ מאוד מצליח ביוטיוב בו היא מסקרת חדשות, מגישה תוכנית בישול ויוגה ומדווחת על חיי הלילה במיאמי - כשאת הכל היא עושה בעירום מלא. עכשיו היא גם רוצה להצליח בעולם המוזיקה

MIAMI TV

ג'ני סקורדג'ימלה בת ה-28 מפלורידה היא מגישה והבעלים של ערוץ טלוויזיה פופולארי שמסקר בעיקר את עולם הבידור ונקרא מיאמי טי.וי. היא הפכה לסנסציית רשת ברחבי העולם – לא בזכות יכולות ההגשה והראיון שלה, אלא מכיוון שהיא נוהגת לעשות את זה לרוב בעירום מלא.

לאחרונה היא החלה אף להגיש חדשות, תוכניות בישול ושיעורי יוגה – הכל בעירום. ואם זה לא מספיק – אז כעת היא החליטה להרחיב את פעילותה גם לעולם המוזיקה ופרסמה את הביצוע שלה ללהיט " דספסיטו". כמובן שהיא עושה את זה עם כמה שפחות לבוש ובעזרת ריקודים פרובוקטיביים.

מוכנים לצפות בקליפ המלא?

בכיתוב שצירפה לקליפ ביוטיוב היא ציינה שהיא "מקווה שתהנו ממשהו פשוט שהכנו עבורכם, כמו שאנחנו נהנו להכין אותו". הקליפ צבר בנתיים רק עשרות אלפי צפיות ולמרות שרבים אהבו אותו, היו גם כאלה שלא חסכו ממנה ביקורת: "זה כמו לראות התחלה של פורנו", כתב אחד מהמגיבים.

את עיקר הפרסום שלה היא השיגה בזכות ראיונות של בליינים בחיי הלילה הסוערים של מיאמי – כשהיא לבושה בכמה שפחות בגדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ככה נראית כתבה ממוצעת בערוץ שלה

לאחר מכן היא ויתרה על הבגדים לגמרי ויצאה לבלות ערומה. לפני כשלושה חודשים היא השיקה את ערוץ הבישול שלה, יחד עם חברה ערומה נוספת, אלי אדאמס.

יחד עם אותה אדאמס היא גם חברה להציג יוגה בעירום, בערוץ החדשות בעירום הקנדי בו מגישה אדאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully