וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלונדון אלינו: המחזמר על סיימון וגרפונקל יעלה בישראל

12.7.2017 / 8:17

המחזמר "הסיפור של סיימון וגרפונקל" של תיאטרון הווסט אנד הלונדוני יעלה בספטמבר בישראל. במחזמר, המגולל את סיפור צמד המוזיקאים היהודים-אמריקאים, משחקים סאם או'הנלון בתפקיד פול סיימון וצ'רלס בליית' בתפקיד ארט גרפונקל, והוא כולל את מיטב להיטיהם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הסיפור של סיימון וגרפונקל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחזמר "הסיפור של סיימון וגרפונקל" של תיאטרון הווסט אנד הלונדוני יעלה בישראל בחודש ספטמבר. הוא מגולל את סיפור צמד המוזיקאים היהודים-אמריקאים, זוכי הגראמי, מתחילת דרכם בסוף שנות החמישים כצמד "טום וג'רי" ועד להפיכתם לאגדות פולק-רוק, דרך השירים והסיפורים שעיצבו אותם בשנות ה-60' וה-70', העליות, הירידות, הפרידה הדרמטית, קריירות הסולו שלהם והאיחוד ההיסטורי שלהם במופע בשנת 1981 בסנטרל פארק בניו יורק.

מככבים בו השחקנים והזמרים סאם או'הנלון בתפקיד פול סיימון וצ'רלס בליית' בתפקיד ארט גרפונקל, והם מלווים על ידי הרכב נגנים והקרנות של קטעי ארכיון. יכללו בו מיטב להיטיהם של הצמד, ובהם "גברת רובינסון", "גשר מעל מים סוערים", "Cecilia", "המתאגרף", "Scarborough fair" ו"צלילי השקט". המחזמר הוצג ברחבי העולם, מסידני ועד סיאטל, וזכה ללא מעט ביקורות חיוביות.

סיימון וגרפונקל. GettyImages
סיימון וגרפונקל/GettyImages

המחזמר יציג ב-13 בספטמבר בתיאטרון ירושלים; ב-14 בספטמבר בהיכל התרבות קרית מוצקין; ב-15 בספטמבר בסיטי הול, סינמה סיטי גלילות; ב-16 בספטמבר בהיכל התרבות חבל מודיעין; ב-18 בספטמבר בהיכל התרבות ראשון לציון. את המחזמר מפיקה בישראל קבוצת סברס. מחיר הכרטיסים: 204 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully