וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטו הבא של קוונטין טרנטינו עשוי לעסוק במסע הרצח של "משפחת מנסון"

12.7.2017 / 10:01

על פי דיווחים בתקשורת בארה"ב, הבמאי המצליח עשוי להציב במרכז סרטו הבא את מסע הרצח המעזע שביצעה הכת בראשות צ'ארלס מנסון, והוביל למותה של שרון טייט וארבעה אנשים נוספים. בראד פיט וג'ניפר לורנס עשויים לככב בתפקידים הראשיים

קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק בבכורת סרטה של סופיה קופולה The Beguiled, לוס אנג'לס, 12 יוני 2017. AP
חוזר לעבוד. קוונטין טרנטינו עם ארוסתו, דניאלה פיק/AP

אחרי שנתיים של הפוגה מאז "שמונת השנואים", קוונטין טרנטינו חוזר לעבוד על פרויקט חדש שמעורר הרבה עניין כבר כעת. על פי דיווח בהוליווד ריפורטר, טרנטינו שוקד בימים אלה על השלמת טיוטת תסריט ראשונה לסרט שיעסוק ב"משפחת מנסון", הכת של צ'ארלס מנסון שביצעה סדרה של תשעה מסעות רצח במשך חמישה שבועות ב-1969.

הרצח הידוע ביותר לשמצה של חבורת מנסון היה זה של שרון טייט, אשתו של הבמאי רומן פולנסקי באותה תקופה, שהייתה אז בחודש השמיני להריונה. ביחד עם טייט נרצחו ארבעה בני אדם נוספים. הרצח הזה עשוי לעמוד במרכזו של הסרט החדש, אף כי אין בשלב זה כל אישור לכך. מנסון עצמו מרצה מאסר העולם בגין קשירת קשר לרצח שבעה אנשים, עד עצם היום הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם גם הפעם הסרט ישנה את מהלך ההיסטוריה? מתוך "שמונת השנואים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מטבע הדברים, מעט מאוד ידוע על הפרויקט בשלב זה. מקורות שצוטטו בידיעה סיפרו כי התסריט יוצע בקרוב למכירה לאולפנים שונים בהוליווד, כאשר על ההפקה אמון גם הפעם הארווי ויינשטיין, ששיתף פעולה עם טרנטינו מתחילת הקריירה הקולנועית שלו. פרטים מעניינים נוספים הם השמות שנשקלים לתפקידים הראשיים בסרט: בראד פיט (שכבר שיתף פעולה בהצלחה רבה עם טרנטינו ב"ממזרים חסרי כבוד") וג'ניפר לורנס.

בשלב זה נראה כי הצילומים לסרט יחלו בקיץ 2018, אך כבר כעת עולה השאלה אם טרנטינו ידבוק בפרטים ההיסטוריים המזעזעים של המקרה, או שיבחר בפרשנות אלטרנטיבית שהופכת את יחסי הכוחות, כפי שעשה ב"ממזרים חסרי כבוד" ו"ג'אנגו ללא מעצורים".

בעבר טען הבמאי מספר פעמים כי הוא מתכוון לסיים את הקריירה שלו לאחר סרטו העשירי. הסרט הנוכחי, במידה ואכן יהפוך לעובדה מוגמרת, יהיה התשיעי במספר. בקצב הזה הבמאי המעוטר עשוי להיכנס לשלב הפנסיה עוד לפני שיגיע לגיל 60.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully