וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה בגרמניה: אקטיביסטיות חשופות חזה התפרצו לקונצרט הג'אז של וודי אלן

12.7.2017 / 19:14

מפגינות מטעם הארגון הרדיקלי Femen התפרצו למופע הג'אז בכיכובו של הבמאי, שנערך בהמבורג. על גופן ציירו המפגינות ציטוטים מתוך מכתבה של דילן פארו, בתו המאומצת של אלן, ובו תיארה כיצד התעלל בה מינית בילדותה. הצופים באולם קיבלו את המחאה בקריאות בוז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההאשמות על ההטרדה המינית חוזרות לרדוף את וודי אלן גם בגרמניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חייו של וודי אלן משופעים בלא מעט סיפורים ביזאריים. אחרי ליל אמש (שלישי) הבמאי בן ה-82 יכול לצרף עוד אחד כזה לאוסף שלו, כשחבורת נשים חשופות חזה התפרצו לבמה במהלך קונצרט שנערך בהמבורג, בו הופיע אלן לצד להקת הג'אז של ניו אורלינס.

המפגינות, המזוהות עם הארגון הפמיניסטי-רדיקלי "Femen", עלו לבמה כעשרים דקות לאחר תחילת המופע באולם הקונצרטים החדש בעיר. במסגרת המחאה, צויירו על גופן החשוף של המפגינות ציטוטים מתוך מכתב של דילן פארו, בתם של הבמאי והשחקנית מיה פארו, בו גוללה התעללות מינית שהפגין אביה כלפיה. מפגינות נוספות המתינו לבאי הקונצרט מחוץ לאולם בסיום האירוע, וחילקו עלונים בהם נכתב כי לא ביקשו לקלקל את האירוע, אלא "להעניק ביטוי לנפגעי אלימות מינית". הצופים באולם לא התרשמו מן הכוונות הטובות, ושרקו בוז צורם בעוד המפגינות נגררות מן הבמה על ידי המאבטחים במקום.

כזכור, במכתבה משנת 2014, שאלה פארו: "מהו הסרט של וודי אלן האהוב עליכם? לפני שאתם עונים, כדאי שתדעו, כשהייתי בת שבע, וודי אלן לקח אותי ביד לחדר אפלולי, קטן כגודל ארון, בעליית הגג של ביתנו. הוא אמר לי לשכב על הבטן ולשחק עם מערכת רכבות הצעצוע של אחי. ואז הוא תקף אותי מינית. הוא דיבר אתי בזמן שעשה את זה, לחש לי שאני ילדה טובה, שזה הסוד שלנו, הבטיח שניסע יחד לפריז ושאהיה כוכבת בסרטיו. אני זוכרת את עצמי בוהה ברכבת צעצוע, מתמקדת באיך שהיא נוסעת במעגל סביב עליית הגג. עד היום אני מתקשה להסתכל על רכבות צעצוע". אלן הכחיש את הטענות במכתב תשובה משלו, וטען כי זוהי הפעם האחרונה בה יתייחס לנושא

סדרת מופעי הג'אז בכיכובו של אלן הגיעה לראשונה מזה שש שנים לאירופה אחרי סיבוב מוצלח בארה"ב. הבמאי והלהקה נוהגים לנגן בקביעות בניו יורק, והמופע זכה להתעניינות וביקוש רב בגרמניה. ההתפרצות למופע היוותה תקרית נוספת בסופ"ש עמוס במחאות אלימות, שהתרחשו סביב פסגת ראשי המדינות המתועשות בהמבורג.

  • עוד באותו נושא:
  • וודי אלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully