וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה: אוהד נהרין פורש מהניהול האמנותי של להקת בת שבע

13.7.2017 / 17:13

לאחר 27 שנים בתפקיד, הודיע הרקדן והכוריאוגרף אוהד נהרין כי יפרוש מהניהול האמנותי של להקת המחול בת שבע. "אקדיש את עצמי ליצירה, לרקדנים ולמחקר הגאגא". נהרין ימשיך לשמש ככוריאוגרף הבית של הלהקה. את מקומו תחליף בספטמבר 2018 גילי נבות

לאחר 27 שנים בתפקיד, הודיע היום (חמישי) זוכה פרס ישראל, הרקדן והכוריאוגרף אוהד נהרין כי יפרוש מהניהול האמנותי של להקת המחול בת שבע. את מקומו תמלא גילי נבות. נהרין ימשיך לשמש ככוריאוגרף הבית של בת שבע, ויקדיש עצמו ליצירה ולמחקר הגאגא. השינויים ייכנסו לתוקף בספטמבר 2018.

"מזה כמה שנים אני חושב על מהות היחסים שלי עם הלהקה בטווח הארוך", אמר נהרין המנהל את בת שבע מאז 1990, "לפני 27 שנים, כשהתחלתי את עבודתי בבת-שבע, מצאתי אותה במשבר זהות עמוק. כמנהל אמנותי הייתי מחויב למהפך. היינו צריכים לשנות את דרך החשיבה שלנו, את הדרך בה אנו רוקדים ולמה אנו רוקדים, לשנות את הערכים האמנותיים, ערכי ההפקה ואתיקת העבודה. כיום, בהנהגת דינה אלדור, מנכ"לית הלהקה, עדי סלנט, המנהלת האמנותית השותפה והצוות הנפלא של הלהקה, בת-שבע מתנהלת ברמה הגבוהה ביותר. זה מאפשר לי להשתחרר מתפקידי כמנהל אמנותי ולהקדיש את עצמי ליצירה, לרקדנים ולמחקר הגאגא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהד נהרין/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אין לי ספק", הוסיף נהרין, "שעם גילי נבות, המצטיינת באיכויות הנדרשות לניהול, הלהקה משתכללת ותוכל להתמודד בהצלחה עם האתגרים שניצבים בפניה, חדשים כישנים". נבות בת ה-36, שתחליף את נהרין בתפקיד הניהול האמנותי, רקדה בלהקה משנת 1999 ל-2008, שימשה כמנהלת חזרות וכאסיסטנטית לנהרין בהוראת הרפרטואר שלו בארץ ובעולם. נבות היא מורה לגאגא ויוצרת, בוגרת לימודי תואר ותעודת הוראה בחינוך למחול במכללת סמינר הקיבוצים.

דינה אלדור, מנכ"לית הלהקה, מסרה: "אני שמחה לאפשר לאוהד מרחב גדול ותומך ליצירה ומחקר שרק הוא יכול לעשות, נרגשת לצרף לשורותינו את גילי נבות וגאה שאנו זמינים ופתוחים לשינויים והתחדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully