וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנוקמים", "אלאדין", "מלחמת הכוכבים": הסרטים החדשים שנחשפו בכנס הענק של דיסני

16.7.2017 / 14:10

שלל הצצות, הכרזות וחדשות נחשפו בכנס הענק של דיסני D23 בסוף השבוע האחרון. לוח הזמנים המלא של האולפנים, קטע מיוחד מאחורי הקלעים של "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי", הצצה ראשונה ל"קמט בזמן" ושורה של עדכונים מהטריילר המדובר של "הנוקמים: מלחמת הנצח"

יח"צ - חד פעמי

כנס D23, ההפנינג השנתי של אולפני דיסני, החל בסוף השבוע האחרון באנהיים קליפורניה ונמשך גם היום (ראשון). על אף שכנס קומיק קון הגדול ייערך בשבוע הבא, לא חסכו בדיסני בחדשות ועדכונים מסקרנים לגבי פרויקטים עתידיים של האולפנים. די מדהים להיווכח שמתוך 21 הכותרים, רק שניים אינם סרטי המשך או עיבודים מחודשים - תזכורת מובהקת לכך שדיסני הפכה בשנים האחרונות לאולפן הגדול, המצליח והמשפיע ביותר בהוליווד - זה שחולש על המותגים החזקים בעולם הקולנוע. בין היתר מדובר באולפני מארוול ומותגי הקומיקס המצליחים בעולם, לוקאספילם (סרטי "מלחמת הכוכבים" ואינדיאנה ג'ונס), פיקסאר ועוד.

לא מפתיע אם כך ש-21 הסרטים הללו יוקרנו במהלך 28 חודשים בלבד. כיאה לכנסי מעריצים, חלק מהחומרים שהוקרנו במהלך D23 טרם נחשפו לקהל הרחב. הנה עיקרי הכותרות שיצאו מהכנס עד כה:

לוח הסרטים המלא של דיסני עד סוף 2019

היומנים פתוחים? הנה זה בא:

"ת'ור: ראגנארוק" - 2 בנובמבר
"קוקו" - 22 בנובמבר (ארה"ב)
"מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי" - 14 בדצמבר
"הפנתר השחור" - 15 בפברואר, 2018
"קמט בזמן" - 9 במרץ, 2018 (ארה"ב)
"הנוקמים: מלחמת הנצח" - 4 במאי, 2018 (ארה"ב)
סרט האנתולוגיה של האן סולו - 25 במאי, 2018 (ארה"ב)
"משפחת סופר-על 2" - 15 ביוני, 2018 (ארה"ב)
"אנטמן והצרעה" - 6 ביולי, 2018 (ארה"ב)
גרסת לייב אקשן של "מולאן" - 2 בנובמבר, 2018 (ארה"ב)
גרסת לייב אקשן של "מפצח האגוזים" - 2 בנובמבר, 2018
ראלף ההורס 2 - 21 בנובמבר, 2018 (ארה"ב)
"מרי פופינס חוזרת" - 25 בדצמבר, ארה"ב (2018)
"קפטן מארוול" - 8 במרץ, 2019 (ארה"ב)
גרסת לייב אקשן של "דמבו" - 2019
סרט אנימציה חדש של אולפני דיסני - 2019
סרט חדש בסדרת "הנוקמים" - 2019
"צעצוע של סיפור 4" - 21 ביוני, 2019
מלחמת הכוכבים 9 (עדיין ללא שם רשמי) - 2019
גרסת לייב אקשן של "מלך האריות" - 19 ביולי, 2019 (ארה"ב)
"לשבור את הקרח 2" - 27 בנובמבר, 2019 (ארה"ב)

משפחת סופר-על 2

הרבה לפני איירון מן, קפטן אמריקה, ספיידרמן וחבריהם הגיבורים, היו אלה דווקא אולפני פיקסאר שידעו להפוך סרט גיבורי על לחגיגה מהנה ושנונה של קולנוע. 13 שנים אחרי "משפחת סופר-על" המקורי, הציג הבמאי בראד בירד הצצה ראשונה לסרט ההמשך. החדשה המרכזית: הסרט החדש יתרחש 45 דקות בלבד לאחר סיום הסרט הקודם.

כזכור, "משפחת סופר-על" הציג את סיפורם של מר פאר (קרייג ט. נלסון), נערת הגומי (הלן האנטר) ושלושת ילדיהם: ויולט (שרה ואוול), דאש (ספנסר פוקס) וג'ק ג'ק התינוק. בירד הבהיר במהלך הפאנל שהוקדש לסרט כי הפעם צפויים חילופי תפקידים, כשמר פאר יישאר עם משפחתו ונערת הגומי תעמוד במוקד ההרפתקה. כוכבי הסרט המקורי ישובו לדבב את דמויותיהם גם בסרט ההמשך. גם סמואל ל. ג'קסון צפוי לשוב ולגלם את פרוזון, ידיד המשפחה המחזיק ביכולת הקפאה מועילה במיוחד. חידוש נוסף אותו חשף הטריילר שהציג בירד הוא שגם ג'ק ג'ק הקטן צפוי להפגין שלל יכולות חדשות ומפתיעות בסרט החדש. "ביסודו מדובר בסיפור על משפחה. הטכנולוגיה כמובן השתפרה מאוד בזמן שחלף; זה מאפשר לנו להביא את הסרט קרוב הרבה יותר לחזון שדמיינו כשהתחלנו. זה כמו לנהוג במכונית חדשה".

ג'ון לאסטר מציג את "משפחת סופר-על 2"

מלך האריות

את עיקר הזמן על הבמות ב-D23 תפסו סרטי האנימציה ואדפטציות לייב אקשן המבוססות עליהם. באי הכנס צפו בהצצה בלעדית ל"מלך האריות" של ג'ון פאברו, והציוצים הנלהבים מבהירים שבהחלט יש למה לחכות. פאברו, שעשה חיל עם גרסת הלייב אקשן ל"ספר הג'ונגל", שילב בסרט צילומים מרהיבים של מדבריות אפריקה ובעלי החיים המופיעים בסרט. הטריילר הסתיים עם התמונה האיקונית של ראפיקי שמציג לעולם את סימבה הקטן. דונלד גלובר ידבב את סימבה, ג'יימס ארל ג'ונס ישוב לדבב את מופאסה, סת' רוגן יעניק את קולו לפומבה ובילי אייכנר יהיה הקול של טימון.

דמבו

אחרי הנחשים והאריות, גם הפילים עומדים להגיע בגודל מלא למסך הגדול. טים ברטון יביים את גרסת הלייב אקשן של "דמבו", אחת מהקלאסיקות הגדולות של דיסני. בהודעה מוקלטת ששיגר לבאי הכנס אמר ברטון: "הסרט המקורי הוא אחד מסרטי דיסני האהובים עליי, ואנחנו משקיעים את כל הלב והרגש שלנו". קולין פארל, אווה גרין, מייקל קיטון ודני דה ויטו ידבבו את הדמויות הראשיות.

אלאדין

עוד גיבור אהוב ומצליח של האולפנים עם סמל אוזני העכבר, ועוד עיבוד לייב לסרט אנימציה. גאי ריצ'י הבריטי יביים את הסרט, בו יככבו השחקן המצרי-קנדי מנה מסעוד, האלמוני למדי, בתפקיד הראשי, נעמי סקוט ("פאוור ריינג'רס") תעניק את קולה ליסמין, ואת תפקיד הג'יני האיקוני של רובין וויליאמס ימלא הפעם וויל סמית.

מנה מסעוד ונעמי סקוט

צעצוע של סיפור 4

ג'ון לאסטר, האיש שהפך את פיקסאר לענק שאנחנו מכירים היום עם "צעצוע של סיפור" ו"צעצוע של סיפור 2", הודיע במהלך הכנס כי יפרוש מתפקידו כבמאי שותף בסרט הרביעי. ג'ון קולי (שעבורו יהיה זה הסרט באורך מלא הראשון בקריירה) יישא מעתה בתפקיד לבדו, כשלאסטר ישמש בתפקיד מפיק ויועץ.

לשבור את הקרח 2

סרט ההמשך למחזמר האנימציה המצליח של דיסני יגיע לקולנוע בנובמבר 2019, כשכל הכוכבים מהסרט המקורי (אידינה מנזל, קריסטן בל, ג'וש גאד וג'ונתן גרוף) ישובו לדבב את דמויותיהם של אלזה, אנה, אולאף וקריסטוף. אם שכחתם במקרה, מדובר בסרט האנימציה המצליח של כל הזמנים עם רווחים של 1.3 מיליארד דולר. החשאיות סביב עלילת הסרט נשמרת, אבל דיסני חשפה שזה לא יהיה הביקור היחיד שלנו בממלכה הקפואה עד אז. סרט קצר חדש, "ההרפתקה של אולאף", צפוי להיות מוקרן לפני "קוקו", הסרט המקורי החדש של האולפנים שיגיע לבתי הקולנוע ב-22 בנובמבר. עלילת הסרט צפויה לעסוק במסעו של אולף להביא מעט מסורת חג מולד לצמת האחיות ארנדל, אחרי שהוא לומד כי אינן יודעת דבר על החג.

ראלף ההורס 2

טריילר נוסף שהוצג בכנס הציג את סרט ההמשך של הרפתקאות ראלף ופנלופה (ג'ון ס. ריילי ושרה סילברמן), דמויות משחקי הארקייד שיוצאים יחד למסע במשחקים אחרים. הסרט החדש יציג גיבורה חדשה בדיבובה של טראג'י פ. הנסון. הסרט, שעוקץ בחביבות את טרנד הנסיכות של דיסני, סחט תגובות נלהבות מהקהל.

שני סרטים חדשים

בשורה נוספת שהוצגה במהלך פאנל סרטי האנימציה הוא העבודה על שני סרטי אנימציה חדשים, שבשלב זה פועלים עדיין ללא שם רשמי. הראשון יעסוק בעתיד התעופה, כשהגיבורים צפויים להיות דמויות מעופפות שונות - ממטוסים ועד חלליות. סרט נוסף, בבימויו של סם סקנלון ("בית ספר למפלצות") מוגדר כפנטזיה המתרחשת בעולם פנטזיה שבו חדי קרן נפוצים כמו עכברים. במוקד הסיפור יעמדו שני אחים מתבגרים שמבקשים למצוא דרך לדבר עם אביהם המנוח.

טריילר ראשון ל"קמט בזמן"

אווה דוברני ("סלמה"), מהבמאיות המוערכות בדור החדש של הוליווד, עומדת בראש הפרויקט החדש והשאפתני של דיסני. תקציב הסרט נאמד כבר כעת בלמעלה מ-100 מיליון דולר. "קמט בזמן" הוא פנטזיית מד"ב שפורסמה ב-1962 על ידי מדלן ל'אנגל. הספר זכה לפופולריות רבה בקרב בני נוער ולשורה של פרסים ספרותיים. במוקד הסיפור עומדת מג (סטורם ריד), קוסמת בת 13, שמחפשת ברחבי היקום אחרי הוריה, ד"ר אלכס מורי (כריס פיין) וד"ר קייט מורי (גוגו מבטה-רואו), שנעלמו רגע אחרי שביצעו תגלית פורצת דרך על נסיעה בזמן ומרחב הזמן-חלל. אופרה ווינפרי, ריס וויתרספון, זאק גאליפיאניקס ומינדי קיילינג יככבו אף הם בסרט החדש.

מרי פופינס חוזרת

טריילר נוסף שהוצג באופן בלעדי לבאי האירוע סיפק הצצה משמעותית ראשונה לסרט ההמשך של קלאסיקה על-זמנית נוספת מבית היוצר של דיסני. אמילי בלאנט תיכנס לנעליה של האומנת האהובה ותירש את מקומה של ג'ולי אנדרוז, בסרט שעלילתו תתרחש 25 שנים אחרי עלילת הסרט המקורי. "אני חושב שזה היה אחד הסרטים הראשונים של ילדים באשר הם, גם כאלה שלא היו בחיים ב-1964", סיפר הבמאי רוב מרשל בפאנל. "אני הייתי אז בחיים. יש משהו מדהים בכך שהסיפור הזה חי בתוכי במשך כל חיי. הפלא, השמחה והמוזיקה".

הצצה אל אחורי הקלעים של "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי"

הרבה שמועות סבבו את הפאנל של "מלחמת הכוכבים" ב-D23, בעיקר משום שחמישה חודשים בלבד לפני יציאת הסרט לאקרנים, לא צפינו עדיין בטריילר ממשי אמיתי מתוך סרט ההמשך הגדול של "הכוח מתעורר". אנשי לוקאספילם המשיכו להחזיק את הקלפים קרוב לחזה, ולא חשפו באירוע טריילר חדש. מה שהוצג בכל זאת היה סרטון שליווה את אחורי הקלעים של צילומי הסרט, וכלל ריאיונות קצרצרים עם הבמאי ריאן ג'ונסון, הכוכבים דייזי רידלי, מארק האמיל, גוונדוליין כריסטי, וצילומים מרגשים במיוחד של קארי פישר המנוחה, שהלכה לעולמה במהלך ימי הצילום האחרונים של הסרט.

הנוקמים: מלחמת הנצח

הפאנל של מארוול ב-D23 עורר הרבה ציפייה להצצה ראשונה לסרט שבו יתנגשו סוף סוף הנוקמים ותאנוס. הפעם הציפיות נענו במלואן, ולפי התגובות הנרגשות שזורמות מתוך האולם, נדמה שהטריילר לסרט החדש מעלה את רף הציפיות הגבוה מאוד לדרגות בלתי אפשריות. חבורת הכוכבים על הבמה באירוע הייתה חסרת תקדים: רוברט דאוני ג'וניור (איירון מן), ג'וש ברולין (תאנוס), בנדיקט קמברבאץ' (דוקטור סטריינג'), טום הולנד (ספיידרמן), צ'דוויק בוסמן (הפנתר השחור), כריס המסוורת' (ת'ור), מארק רופאלו (הענק הירוק), אליזבת אולסן (מכשפת השני), פול בטאני (ויז'ן), קארן גילן (נבולה), דייב באטיסטה (דראקס), סבסטיאן סטן (חייל החורף) ועוד.

עיקר ההתרגשות נוגעת כמובן לקטעים שהוצגו, ובמרכזן הנבל הגדול שנבנה כבר למעלה מעשור בסרטי מארוול השונים. תאנוס של ג'וש ברולין אמנם חזק מספיק כדי להטיל הרס וחורבן בכל פינה (בנקודה מסוימת הוא אף מניף כוכב לכת במו ידיו), אבל הפאנל חשף שהוא לא יעמוד מול הנוקמים בכוחות עצמו. "המסדר השחור" הכולל ארבעה נבלים רבי עוצמה אחרים (פרוקסימה מידנייט, גמד שחור, קורבוס גלייב ואבוני מאו), "בניו" של הטיטאן המטורף מחוברות הקומיקס. גם לוקי (טום הידלסטון), הנבל המרכזי של סרט הנוקמים הראשון, צפוי לשוב ולהופיע בסרט החדש.

פרטים בולטים נוספים שנחשפו בטריילר: ספיידרמן של טום הולנד ישתדרג לחליפה חדשה ומתקדמת יותר מזו שלבש ב"ספיידרמן: השיבה הביתה". גם חוש העכביש שלו צפוי להתפתח באופן משמעותי; קפטן אמריקה נראה מזוקן ושבע קרבות כיאה למי שעבר הרבה מאז "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים"; חלק מהקרבות נערכים על כוכבים שאינם כדור הארץ. כעת נותר רק להמתין למועד שבו מארוול תבחר לשתף את ההצצה הזו עם הקהל הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully