וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקסיז, "לא בטוחה" ומפלצות: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

18.7.2017 / 0:02

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד – ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיקסיז

הפיקסיז חוזרים להופיע בישראל כמעט 30 שנה (29, אם לדקדק) לאחר צאת אלבום הבכורה שלהם, "Surfer Rosa", שהשפיע על אמנים רבים ובהם קורט קוביין. להקת הרוק האלטרנטיבי תופיע אצלנו במסגרת סיבוב ההופעות של אלבומם האחרון, "Head Carrier". יהיה זה ביקורה השני בארץ, אחרי שב-2010 ביטלה את הופעתה בעקבות פרשת המרמרה, מה שהוביל למרמור אצל המעריצים ולאחר שהופיעו לבסוף בקיץ 2014. זו עדיין אותה להקה אגדית מאז ויש בה אנרגיה מספיקה כדי לטעון צי של צוללות גרמניות על חוף קיסריה.

מתי? שלישי ורביעי 25-26 ביולי

איפה? אמפי קיסריה

למה? כי אם תחמיצו, אחר כך תשירו לעצמכם בעצבוביות "Where is my mind?"

לרכישת כרטיסים

הפיקסיז: "Where Is My Mind". לתשובה - ע"ע אזהרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נשמה של כלב

הסרט "נשמה של כלב" נודע לשמצה בשל המחלוקת סביב תנאי העסקתם של ההולכים על ארבע שמשחקים בו. הדיווחים על התעללות בהם הוכחשו אמנם, אבל תפסו את רוב הפוקוס סביבו. הוא גם לא הצליח במיוחד בקופות ארצות הברית ורוב מדינות העולם, ורק הישגיו המסחריים בסין הבטיחו לו המשכון.

אז אם גם אתם התעלמתם מן הסרט כשהוקרן פה באולמות, כדאי לכם לנצל את העובדה שזה עתה עלה ב-VOD של HOT ו-yes ולצפות בו. כך תוכלו לגלות כי מדובר במעין תשובת ההולכים על ארבע לקלאסיקת המופת הענקית "התבגרות" ("Boyhood"). אם אתם אוהבים כלבים ולו קצת, הלב שלכם כל כך יתחמם בזמן הצפייה, עד שאף מזגן לא יוכל לצנן אותו.

מתי? בימים אלה

איפה? VOD של HOT ו-yes

למה? הסרט עם הנשמה הכי גדולה בסביבה

"נשמה של כלב". הדמעות מובטחות עוד בשלב הטריילר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא בטוחה

השנים האחרונות הביאו איתם המון קולות והשקפות עולם מגוונות, ביחס למה שהתרגלנו אליו מהטלוויזיה שלנו, כלומר סדרות שיצרו גברים לבנים. באגף הקומדיות יש לנו את "שחור כזה", "אטלנטה", "Master of None" ואחרות, והחל מהשנה שעברה גם את "לא בטוחה". דרמה קומית של HBO שיצרה הקומיקאית השחורה איסה ריי, ועוקבת אחר חייה הפיקטיביים כצעירה בסוף שנות ה-20 לחייה המשלבת בין קריירה משרת נמנום לבין חבר שמשעמם אותה, ובעיקר רוצה לעורר את הכישרון הרדום שלה כראפרית. העונה הראשונה לא הייתה מושלמת, ואיסה ריי אולי כותבת מעניין אבל רחוקה מלהיות שחקנית גדולה, ובכל זאת מדובר בסדרה מתוקה שמספקת נקודת מבט רעננה וכיפית.

מתי? החל ב-24 ביולי

איפה? ב-HOT, yes וסלקום TV

למה? כדי לראות איך חיה היום צעירה שחורה שנונה בעיר אמריקאית של ימינו

"לא בטוחה", הטריילר. ניחוחות של חלוציות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פבלו רוזנברג

פבלו רוזנברג הוא ההוכחה שאפשר להיות מוכשר בהרבה מאוד תחומים: הוא הנחה תכנית אוכל שבה אירח חברים, הוא גנב את ההצגה כשגילם את השף צוקי בסדרת הדרמה עתירת הפרסים "אורי ואלה", והוא בקרוב צפוי להפתיע עם עוד כמה תפקידי הנחיה נוספים. כמעט שכחנו שיותר מהכול ומעל הכול – פבלו רוזנברג הוא מוזיקאי מוכשר וזמר מצוין. ב-25 השנים האחרונות הוא הצליח להישאר רלוונטי ולפלרטט עם מגוון סגנונות מוזיקליים וכעת הוא חוגג אלבום חדש שמושפע מאוד מגרוב של שנות השבעים.

מתי? 21 ביולי, 21:00

איפה? זאפה אמפי שוני

למה? מה, לא נפרגן לזמר הכי חמוד בישראל?

"Bed Of Roses", פבלו רוזנברג. רגע, זה לא שלו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גן המפלצות

בין כל פעילויות הקיץ הסמי-חינוכיות לילדים שלנו, כאלה המתיימרות לבאר, ללמד, להסביר ולהעביר מסר חינוכי מהנה כמו סלט ירקות במסיבת יום הולדת, כיף מדי פעם לצלול לעולם שכולו פנטזיה ודמיון ללא תכלית. כמו גלידה על שפת הים, או קוביית שוקולד בסוף ארוחה: נעדרי ערך תזונתי אבל משובבי נפש אמיתיים. כך התערוכה הזו, פיור פאן על טהרת המפלצות.

אפרים סידון ויוסי אבולעפיה שחתומים על כמה ספרי ילדים מבריקים חוזרים לשתף פעולה. סידון כתב, אבולעפיה עיצב, והתוצאה: מפלצות ששרות, מנגנות, מאירות ומרטיטות את הלב. לילדים ולילדים בנפשם.

מתי? במהלך ימי החופש הגדול, א'-ה', 18:30 עד 23:00, תחת כיפת השמיים

איפה? מוזיאון "ארץ ישראל" ברמת אביב, תל אביב

למה? ככה מתמודדים עם מפלצת ששמה החופש הגדול

לרכישת כרטיסים

ממה עשויות מפלצות? קלקר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצאת החוצה

סארטר אמר שהגיהנום הוא הזולת, אבל זה רק בגלל שלא חי בעידן ההתחממות הגלובלית. לו היה נאלץ להסתובב בישראל של ימינו, ודאי היינו שומעים ממנו כי התופת האמיתית היא לצאת מהבית. אין ארוכה יותר מהדרך בין מזגן אחד לשני, ולכן עדיף מלכתחילה להישאר מתחת לפתח פיזור האוויר ולחבק אותו חזק. אחרי הכל, במקום שבו אין לחות, גם אין עצבות.

למה לא? באוקטובר תבינו לבד

wishful thinking

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully