וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל "משחקי הכס": אד שירן מחק את חשבון הטוויטר שלו

18.7.2017 / 10:15

אחרי שהוצף בתלונות בעקבות הופעת האורח שלו בסדרת הפנטזיה המצליחה, עזב הזמר-יוצר הבריטי את הרשת החברתית. פרק פתיחת העונה השביעית, שבו השתתף שירן, שבר את שיא הצפיות של רשת HBO

משחקי הכס עונה 7 פרק 1, אד שירן. הלן סלואן,
הטרולים שברו אותו. אד שירן מתוך "משחקי הכס"/הלן סלואן

הופעת האורח של אד שירן בפרק פתיחת העונה השביעית של "משחקי הכס" הובילה להרבה התרגשות, אבל מטבעו של האינטרנט גם להצפה של התנכלויות. הזמר-יוצר הבריטי המצליח הופיע בפרק כחייל ביחידה של חיילי בית לאניסטר, בהם נתקלת אריה סטארק בדרכה למעלה מלך. שירן אף הצליח לשיר מעט בהופעה הקצרצרה הזאת. שירן, שהעיד על עצמו כמעריץ של הסדרה, הוא חבר קרוב של מייזי ויליאמס (שמגלמת את אריה) מחוץ לצילומים.

חלק מהגולשים, כאמור, התלהבו פחות מההופעה ומיהרו לבקר את הפקת הסדרה ואת שירן עצמו. "הופעת האורח של אד שירן הייתה נוראית באופן ראוי לציון. הוא לא יכול היה לפחות להיצלות על ידי דרקון?", תהה אחד מהם. גולשים אחרים הביעו את תסכולם על כך שלא נעשה מאמץ להסוות את מראהו המוכר של שירן, ובכך פגעה הסדרה באווירת הפנטזיה שאופפת אותה.

נדמה שהביקורת השפיעה על שירן, שכן הבוקר (שלישי) מחק הזמר את חשבון הטוויטר שלו ואת כל הציוצים שהעלה מאז שנפתח. בחודש שעבר הביע שירן את כוונתו להפסיק להשתמש ברשת החברתית בטענה שהוא "אינו קורא דבר מלבד הארי פוטר". עם זאת, מאוחר יותר הוא חזר בו מכוונותיו. כעת נראה שהביקורת הובילה לחזרה לכוונה המקורית, והטרולים ייאלצו לחפש לעצמם מטרה חדשה.

בחדשות משמחות יותר עבור מעריצי ויוצרי הסדרה, "דרגונסטון", ששודר אתמול עשה היסטוריה כשהיה לפרק הנצפה ביותר בתולדות HBO. פרק הסיום של העונה השישית החזיק עד כה בשיא עם 8.89 מיליון צופים, אלא שהוא נותר כעת הרחק מאחורי "דרגונסטון" שזכה ל-10.1 מיליון צופים בשידור המקורי. כאשר מצרפים לכך את נתוני הצפייה הנדחית, המספרים מזנקים ל-16 מיליון - כפול מפרק הפתיחה של העונה השישית.

בצד הנתונים המרשימים, נרשמה גם מבוכה כאשר הביקוש הגדול לפרק גרם לקריסת שרתי האינטרנט של האתר הרשמי של הרשת. מנויים שביקשו לצפות בפרק בשעת השידור המקורית נתקלו בהודעת שגיאה, שתוקנה רק כשמחצית מהפרק כבר שודר.

משחקי הכס עונה 7 פרק 1, כלב הציד, סנדור קלגיין, ההאונד. הלן סלואן,
פרק שובר שיאים/הלן סלואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully