וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהתפטר מ-88fm: בועז כהן חוזר לשדר ב-eco99fm

19.7.2017 / 11:38

השדרן הוותיק והמוערך ישדר רצועה יומית בתחנה ובנוסף יערוך ערוץ מיוחד בפלטפורמה הדיגיטלית. תכניתו הראשונה תשודר מחר בשעה 22:00 בלילה. כהן: "בעיניי, להיות שדרן רדיו זה להפיץ אהבה"

בועז כהן ישדר ברדיו 99fm. זאב ינאי,
"להעשיר חיים". בועז כהן/זאב ינאי

לאחר שפרש לפני כחודש מרדיו 88fm במחאה על התערבות בתכנים ובעריכה, חוזר השדרן הוותיק בועז כהן לרדיו. כהן ישדר רצועה יומית בתחנה eco99fm ובנוסף יערוך ערוץ מיוחד בפלטפורמה הדיגיטלית. תכניתו הראשונה תשודר מחר (חמישי) בשעה 22:00 בלילה.

בימים האחרונים נחתם הסכם בין כהן לבין תחנת הרדיו, שלפיו כהן ישדר ויערוך רצועת שידור קבועה בימים ראשון עד חמישי בין השעות 22:00-00:00 בתכנית שתישא את שמו, ובנוסף יערוך ערוץ מוזיקה ויעלה סטים מוזיקליים ייחודיים בפלטפורמת הדיגיטל של התחנה. 

כהן אמר: "מיום שעמדתי על דעתי רציתי לחשוף את הסביבה שלי למוזיקה שריגשה וריתקה אותי. בעיניי, להיות שדרן רדיו זה להפיץ אהבה. זה לקדם איכות. זה להעשיר חיים של הרבה אנשים ביופי ובאהבה. להוסיף להם קסם". חגית קמין, מנכ"ל eco99fm, הוסיפה: "בעולם המוזיקלי בועז מהווה סמן ימני בסוג העריכה הייחודי לו, ולכן צירפנו אותו לשורותינו וגאים בקולות האחרים שהוא יביא לרדיו".

בועז כהן. בן קלמר
חוזר לרדיו. כהן/בן קלמר

כאמור, לפני כחודש הודיע כהן על התפטרותו מ-88fm. "הודעתי היום על התפטרותי מהתחנה. תודה לכם על 16 שנים של האזנה. אוהב אתכם מאוד", כתב בעמוד הפייסבוק שלו. גורמים בתחנת 88fm מסרו לוואלה! תרבות כי כהן עזב את התחנה על רקע מה שהם מכנים "דיקטטורה של תכנים, התערבות בתכנים והתערבות בעריכה".

מיד לאחר ההתפטרות הפנו ברחבי הרשת אצבע מאשימה לאלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד השידור החדש כאן: "האחריות לחורבן מוטלת על כתפיו של מנכ"ל התאגיד", מסרו ב'משמר 88', הגוף הנאבק למען התחנה. "לא היה לו שום סיכוי להביע את עצמו ולזכות בחופש האמנותי הנדרש תחת הדיקטטורה הדורסנית של מנהל גלגלצ לשעבר אלדד קובלנץ, שהפך את כאן 88 למגרש המשחקים הפרטי שלו ועושה בה כבתוך שלו, ללא התחשבות מינימלית ב-300 אלף מאזיני התחנה".

בינתיים, לבועז כהן נמצא מחליף ב-88fm: השדרן תומר מולוידזון יערוך ויגיש תכנית בוקר חדשה מדי יום בשעה 9. מולוידזון משדר בתחנה בחמש השנים האחרונות ומגיש ועורך גם את התוכנית "כאן שם ובכל מקום" בימי שישי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
88FM. : זיוי ברמן, מערכת וואלה! NEWS
88fm/מערכת וואלה! NEWS, : זיוי ברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully