וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרדסים מגיעים לארץ - ואתם יכולים לבקר בכפר שלהם

20.7.2017 / 14:44

להצטלם עם הדרדסים, לבקר בכפר שלהם ולהרגיש איך זה להיות דרדס בבית של האנשים הגדולים - את כל זה תוכלו לחוות כבר עכשיו, בחופש הגדול, בתערוכה החדשה והיפהפייה שמוקדשת ליצורים האהובים

יח"צ - חד פעמי

זוכרים את הדרדסים? כעת הופכת התוכנית המיתולוגית לחוויה מוחשית עם מגוון פעילויות מעולמם האהוב של היצורים הכחולים ועם המחזמר המקורי שיגיע הישר מחו"ל, לתערוכה בישראל. התערוכה, המשתרעת על פני 2,000 מטר מרובע, תציג את עולמם הקסום של הדרדסים, בחמישה מתחמים חווייתיים גדולים.

תערוכת הדרדסים מעודכן. נתנאל טל שיר,
דרדסבא/נתנאל טל שיר

פארק הדרדסים: בפארק הדרדסים העצום תפגשו את דרדסבא, דרדסית ושאר חבריהם, תראו את בית הפטרייה שלהם, תעברו על גשר הדרדסים, תשבו על חיפושית אדומה ותרגישו חלק מהיצורים הכחולים. גם גרגמל יגיע – אבל נשמור עליו שלא יפחיד מדי. הפארק משתרע על פני 560 מ"ר ומכיל עשרות דרדסים שונים בגובה 90 ס"מ, בתי פטריות בגובה 4 מטר, חיפושיות ענק, עצים ועוד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תערוכת הדרדסים מעודכן. נתנאל טל שיר,
דרדסית ובר מוח/נתנאל טל שיר

הבית הענק: רוצים לראות את העולם כמו הדרדסים? על פני כ-250 מ"ר מוצבים חפצי בית עצומים, שיתנו לכם תחושה שאתם דרדסים. תוכלו להסתובב במתחם הענק, לשבת על הסמרטפון האסטרונומי, לטפס על הכיסאות העצומים ואולי תצליחו להגיע לשולחן האוכל.

תערוכת הדרדסים מעודכן. נתנאל טל שיר,
לפגוש את הדרדסים/נתנאל טל שיר

מיניאטורת כפר הדרדסים: אם תתכופפו מעט, תצליחו לראות את כפר הדרדסים כולו בגודל טבעי: בתי הפטריות, העצים, חוות הפרחים, הבארות, הגשרים, הצמחייה וכמובן הדרדסים עצמם, בעוד יום עבודה שגרתי בכפר. שטח הכפר המיניאטורי הינו כ-25 מ"ר. במתחם יוצבו משקפות מיוחדות לתצפית מושלמת על הכפר.

מוזיאון הדרדסים הבינלאומי: כל מה שרציתם לדעת על הדרדסים - הדמיית חדר העבודה של ממציא הדרדסים, פייר קוליפור, אוסף דרדסים נדיר המכיל כ-500 פריטים, סקיצות וציורים ראשונים של הדרדסים, התפתחותם לאורך השנים, עובדות מפתיעות ואפילו איך נשמעים הדרדסים בפרסית, טורקית וגרמנית.

תערוכת הדרדסים מעודכן. נתנאל טל שיר,
כפר הדרדסים הופך למוחשי/נתנאל טל שיר

מחזמר הדרדסים המקורי מחו"ל: המחזמר "הדרדסים" המקורי מחו"ל מתורגם לעברית עם שחקנים בתחפושות מרהיבות, בליווי תפאורה אותנטית ומוזיקה מקפיצה ואורכו כ-30 דקות.

עוד יוצבו בתערוכה עמדות צילום תלת-ממד מיוחדות ואטרקציות נוספות המתאימות הן לילדים והן למבוגרים שגדלו על הסדרה האהובה.

מערכת וואלה! בשיתוף עם תכנים בע"מ
  • עוד באותו נושא:
  • הדרדסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully