וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הקולנוע ירושלים 2017: "פיגומים" הוא הזוכה הגדול

20.7.2017 / 21:45

הדרמה של מתן יאיר על הקשר בין מורה ותלמידיו הבעייתים הוכתרה כסרט העלילתי הטוב ביותר בפסטיבל ירושלים. "ידיד נפש" על פדופיליה בחברה החרדית זכה בפרס סרט הדוקו

יח"צ - חד פעמי

התחרות הישראלית של פסטיבל הקולנוע ירושלים הסתיימה הערב (חמישי) בטקס חלוקת הפרסים. בגזרה העלילתית, הזוכים הגדולים היו שניהם סרטי ביכורים ריאליסטיים על הקשר בין מורה לתלמידיו הבעייתים.

את פרס הסרט הטוב ביותר קטף הסרט "פיגומים" של מתן יאיר בהפקת גרין פרודקשנס, שזכה גם בקטגוריית השחקן הראשי (אשר לקס). הדרמה המשובחת הזו הוקרנה לראשונה במסגרת פסטיבל קאן וזכתה שם לתהודה בינלאומית, וכעת מקבלת הערכה גם במגרש הביתי שלה.

"מוטלים בספק" של אלירן אלייה זכה בפרסי סרט הביכורים והצילום (שי גולדמן). פרס השחקנית הטובה ביותר הלך לסמירה סרייה ("מות המשוררת") ופרס התסריט לשבי גביזון, על "געגוע". "האופה מברלין" של אופיר ראול גרייצר זכה בפרס העריכה, על עבודתה של מיכאל אופנהיים ו"משפחה" של רוני קידר בפרס המוזיקה, על עבודתה של דפנה קינן.

בגזרה התיעודית, זכה "ידיד נפש" של ענת צרויה ושירה קלרה וינטר בהפקת מובי פלוס, על פדופיליה בחברה החרדית. רנא אבו פריחה זכתה בפרס הבימוי על "אחרייך". כמו כן, "תמונת משפחתי בשנתי הי"ג" של אמרי דקל-קדוש זכה בפרס הסרט הקצר.
"הצד האחר של התקווה" של אקי קאוריסמקי, המוקרן כעת באולמות הקולנוע בישראל, זכה בפרס רוח החופש.

פיגומים. ורד אדיר,
הסרט הטוב ביותר והשחקן הטוב ביותר. מתוך "פיגומים"/ורד אדיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרס לסרט הביכורים ולצילום. מתוך "מוטלים בספק"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרס העריכה. מתוך "האופה מברלין"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully