וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטריה, ניצול וגועל: "זוג מנצח VIP" היא בלוף על אהבה ששורדת את הקשיים

איימן סיכסק

24.7.2017 / 8:00

הנשים זועקות ובוכות, כמהות לאהבה ומגיבות בהיסטריה, הגברים מהמרים על יכולתן לבצע משימות. לפי השעשועון החדש של ערוץ 10: ככה, כנראה, נראית אהבה. אם תשרדו את הגועל מג'ובאני רוסו ואת קרע עור התוף של דנית גרינברג, אולי תתאהבו בקלישאות

זוג מנצח VIP. אוהד רומנו,
את היסטרית, אתה מהמר. משתתפי "זוג מנצח VIP"/אוהד רומנו

שישה גברים עומדים בחלל דמוי מרתף בתחנה המרכזית של תל אביב, ומהמרים בסכומים משתנים של כסף על יכולותיהן הפיזיות של שש נשים שנמצאות בחדר הסמוך. מולם עומד המתווך בין המשקיעים לנשים, מעין סרסור משודרג, ומעודד אותם להציע סכומים משמעותיים. בחדר השני, הנשים מחכות להוכיח את עצמן במשימת הזיכרון שהוטלה עליהן, אבל – מכריז הסרסור – "הן לא יודעות" שהן יצטרכו לבצע את המשימה כשהן תלויות באוויר. קוראים לזה "חדר ההשקעות", ולא מדובר בדוקו מטלטל על סחר בנשים בבלארוס, אלא בסצנה אחת מתוך השעשועון החדש של ערוץ 10, "זוג מנצח VIP".

די בסצנה הזאת כדי להבין את האופן שבו ההיגיון הפנימי של השעשועון מאורגן: הגברים יודעים יותר על העולם הזה מהנשים שלהן, והם נדרשים לאמוד את היכולות שלהן בסכומים של עד 50 אלף שקלים למשימה. הנשים, בתמורה, ייתלו מהאוויר ויספקו סצנות של בכי והיסטריה.

אמרתם בכי והיסטריה, אמרתם דנית גרינברג, זוגתו של אליאב אוזן. כן, יוצאי "האח הגדול". הם מופיעים גם בשעשועון הזה. כשני מקקים אחרי שואה אקולוגית, מוסיפים אליאב ודנית לחצות את מסכי הטלוויזיה שלכם בדיוק כשאתם לא מצפים לזה, עד שבקושי רב תצליחו שלא להכות בפלזמה שלכם עם נעל הבית הקרובה ביותר. דנית היא מופע אור-קולי של אישה אחת, עם מנעד צרחות ונדנודים שלא היו מביישים חולה אפילפסיה בהופעה של סירק דה-סוליי. את כל הכישורים הברוכים האלה היא מביאה לשיא כבר בפרק הראשון, ואם הייתם משונאיו של אליאב הרשע בימי "האח הגדול", הרי שהפעם תשקלו לעשות מגבית במשרד כדי להציל אותו מחייו המשותפים עם בחירת לבו.

דנית גרינברג, אליאב אוזן. אביב חופי,
תחליטו בעצמכם בעד מי אתם בזוגיות הזאת. דנית גרינברג ואליאב אוזן/אביב חופי

ולא רק אליאב משלם ביוקר על בחירותיו המטופשות של הלב. תשאלו את מאיה רוסו, אשתו של ספק-שחקן הכדורגל לשעבר, ספק-קרירטורה של דני דה-ויטו, ג'ובאני רוסו. היא מאוהבת בו עד כלות, חיכתה לו עד שייפרד בשבילה מאשתו, ובתום עשור של אהבה מהצד היא "קיבלה טבעת", כפי שאומר ג'ובאני. הוא גומל לה על סבלנותה בקוצר רוח, התעמרות מילולית, וסירוב לנשק אותה מול המצלמה, כולל דחיפה של הפנים שלה כדי להרחיק אותה ממנו. מסוג הבעלים שכל אישה הייתה מייחלת לאישה שהיא שונאת יותר מכל.

ואם כבר נשים שהגשימו את כל חלומותיהן, קבלו את פיד האינסטגרם האנושי, דנה זרמון, ובן זוגה המקסים גיא. גם אם על פניו נראה שהם יעוררו בכם אנטגוניזם, אי אפשר שלא לאהוב את שניהם, בעיקר כי ניכר שהם אוהבים זו את זה. אולי זה משום שהפרק הראשון צולם חודש לפני שהם מתחתנים, אבל "זוג מנצח" לוכדת אותם בשיא ההתאהבות שלהם, ומנגישה אותם לצופה באופן שקונה את הלב. אפילו כשגיא נאלץ במסגרת המשימה הראשונה לאכול איבר מין של שור (מישהו אמר לכם שזה קל להיות נשוי?), מצאתי את עצמי מקווה שיצליחו יותר מהזוגות האחרים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'ובאני רוסו. אביב חופי,
אפס קלאסה, מקסימום גועל. ג'ובאני רוסו/אביב חופי

שני זוגות שקיבלו פחות תשומת לב ובוודאי יהיו מעניינים מאד בפרקים הבאים, הם עורכי הדין גליל ודוד שפיגל, שגם "צל של אמת" לא הכינה אותם למראות הקשים של השעשועון הזה, והשף אבי לוי ואשתו אילנית, אולי הזוג האנושי ביותר בקאסט הזה. שם נמצא הסיפור המעניין באמת, והעבודה הקשה של חיי הנישואין, נוכח המשברים הרבים שעברו השניים לפני ואחרי זכייתו של לוי בעונה השנייה של "מאסטר שף". אפשר לקוות ש"זוג מנצח VIP" לא תעשה מהסיפור הזה גבב של קלישאות, אבל זו תהיה תקווה קלושה ומיותרת בערך כמו הסקס אפיל של ג'ובאני רוסו.

הרבה מאד זמן הוקדש בפרק הראשון לזוגות עצמם, כצפוי, ומעט מאד למשימה. אבל נדמה לי שזה גם הפורמט של "זוג מנצח". המשימות לא באמת מעניינות. זה לא "המירוץ למיליון", אלה כמה אנשים לכודים בחדר עם כמה אייפדים על מעמדים מפלסטיק. מה שמעניין הוא הזוגיות ואיך היא מתייפייפת מול המצלמה, ואז נסדקת, ואולי, בזכות החוויה, נבנית מחדש. בשביל המשתתפים זה ככל הנראה שווה את זה. זה כולל סטירות מטאפוריות ואמיתיות, בכי וקנאה ולפעמים גם בדידות. את כל זה אפשר להכיל, אם בסוף נשארים ביחד. אז מה אם מדי פעם תצטרך לאכול בשבילה בולבול.

דנה זרמון. אביב חופי,
מאוהבים ומראים את זה. דנה וגיא זרמון/אביב חופי
דוד שפיגל. אביב חופי,
אנחנו צריכים לראות מהם יותר כדי לגבש דעה. דוד וגליל שפיגל/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully