וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מזה 12 שנה: הרולינג סטונס מקליטים שירים חדשים

24.7.2017 / 12:19

הלהקה האיקונית הכריזה כי היא בשלבים מוקדמים להקלטת חומרים מקוריים חדשים לקראת אלבום. הפעם האחרונה שהלהקה הוציאה אלבום הייתה ב-2005

הרולינג סטונס, רולינג סטונס, The Rolling Stones. GettyImages
מיק ג'אגר. אלבום חדש/GettyImages

לראשונה מאז 2005 הלהקה האיקונית הרולינג סטונס תוציא אלבום חדש עם שירים חדשים. מדובר באלבום אולפן ראשון של הלהקה מזה 12 שנים המורכב כולו מחומרים מקוריים. בסרטון יוטיוב "שאל את קית' ריצ'ארדס", נשאל המוזיקאי האם אחרי הצלחת אלבום הקאברים האחרון של הלהקה "Blue & Lonesome", שיצא בשנה שעברה, הלהקה קיבלה השראה להיכנס לאולפן ולהקליט חומרים חדשים יחד עם חברי הלהקה. "כן, למעשה מאוד מאוד בקרוב", ענה. "יש לנו חומרים חדשים ואנחנו שוקלים לאן לקחת את זה הלאה".

בסרטון הוא התייחס גם לאלבום הקאברים האחרון "Blue & Lonesome": "האלבום תפס אותנו מעט בהפתעה, הבנו שזה משהו שאנחנו מוכרחים לעשות, אבל לא ציפינו לכאלו תגובות. זה כמעט הוביל למהלך הבלתי נמנע של אלבום נוסף כזה, אבל אני לא חושב שנישאב לזה כרגע". הוא הוסיף שחברי הלהקה מעודדים עם אנרגיה חדשות, ותחושת חיות ו"נראה מה יבוא הלאה".

עם או בלי קשר, לפני כשבועיים פורסמה באינסטגרם תמונה של סולן הסטונס, מיק ג'אגר, ביחד עם אמן ההיפ-הופ הבריטי המוערך סקפטה. התמונה העלתה תהיות לגבי הפרויקט הסודי שבהם שני המוזיקאים מעורבים.

קית ריצ'רדס. Michael Loccisano, GettyImages
קית' ריצ'ארדס. "נראה מה יבוא הלאה"/GettyImages, Michael Loccisano

קית' ריצ'ארדס: "יש לנו חומרים חדשים". בקרוב בחנויות התקליטים

"The Rolling Stones "(I Can't Get No) Satisfaction. אבל אנחנו בהחלט מסופקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully