וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי לינקין פארק לסולן שהתאבד: "הפכת את חיינו לטובים יותר"

24.7.2017 / 17:30

5 ימים לאחר התאבדות הסולן, חברי להקת "לינקין פארק" פרסמו פוסט נוגע ללב על חברם: "הלב שלנו עדיין שבור, הזעזוע של הצער וההכחשה מכה בנו כשאנו מנסים להתמודד עם מה שקרה. הפכת את החיים של כל אחד מאיתנו לטובים יותר"

צ'סטר בנינגטון מלהקת לינקין פארק. Kevin Winter, GettyImages
בנינגטון/GettyImages, Kevin Winter

חמישה ימים לאחר התאבדות סולן להקת "לינקין פארק" צ'סטר בנינגטון, מפרסמת היום (שני) הלהקה פוסט מרגש בעמוד הפייסבוק שלה, שבו הם פונים לצ'סטר עצמו וכותבים לו כי הם מתקשים להתמודד עם המציאות הכואבת שנוצרה בעקבות לכתו. "הלב שלנו עדיין שבור, הזעזוע של הצער וההכחשה מכה בנו כשאנו מנסים להתמודד עם מה שקרה", נכתב.

"נגעת בכל כך הרבה אנשים, אפילו יותר ממה שדמיינת", נכתב עוד. "בימים האחרונים ראינו שטף של אהבה ותמיכה מכל רחבי העולם. טלינדה (אשתו - ו"ת) והמשפחה מעריכים את זה והם רוצים שכל העולם יידע שהיית הבעל, הבן והאבא הטוב ביותר. המשפחה שלך לא תחזור להיות שלמה בלעדיך".

"אנחנו מנסים להזכיר לעצמנו שהשדים שלקחו אותך מאיתנו תמיד היו חלק מהעסקה. אחרי הכול, הדרך שבה שרת על השדים האלו היא זו שהרי גרמה לכולם להתאהב בך מלכתחילה. האהבה שלנו למוזיקה היא אדירה. אמנם אין לנו מושג מה צפוי לקרות מעתה והלאה, אנו רק יודעים שהפכת את החיים של כל אחד מאיתנו לטובים יותר. תודה לך על המתנה הזו. אנחנו אוהבים אותך ומתגעגעים אליך כל כך".

גופתו של צ'סטר בנינגטון נמצאה בחמישי בבוקר, על ידי אחת מעובדות משק הבית, לאחר שתלה את עצמו בביתו שבלוס אנג'לס. בנינגטון (41) היה נשוי ואב לשישה ילדים משתי נשים שונות. בנינגטון היה מכור לסמים ולאלכוהול במשך שנים ובעבר אף הודה כי שקל מספר פעמים להתאבד, שכן לדבריו בילדותו נוצל מינית על ידי גבר. בנינגטון היה חברו הקרוב של המוזיקאי כריס קורנל, שהתאבד בתלייה אף הוא לפני כחודשיים. התאבדותו של בנינגטון התרחשה ביום שבו מלאו 53 שנים להולדתו של קורנל. בהלווייתו של קורנל שר בנינגטון את השיר "הללויה" של לאונרד כהן.

לפני כשבע שנים התראיין בנינגטון לוואלה! תרבות, לפני הופעת להקתו בישראל. "הפסקתי לשתות ולעשן, גם סיגריות וגם סיגריות 'אחרות', ומאז חיי טובים בהרבה", סיפר. "אני לא מתחרט על שום דבר שעשיתי – טוב, אולי על חלק מהדברים. אבל ידעתי ליהנות ולחיות טוב, למרות שהחיים שלי הפכו אפלים ועצובים. בשנים הקשות של ההתמכרות הגעתי למקום לא טוב כאמן, ואמנות זה כל מה שיש לי. הסמים לא עזרו לי לכתוב, למעשה, הם גרמו לי לעשות הרבה פחות. אני במקום טוב בהרבה ואני מטפל בעצמי. החיים שלי השתפרו מאוד בזכות זה".

עוד באותו נושא

סולן לינקין פארק התאבד: האקר פרץ לטוויטר של אלמנתו ופרסם הודעות זוועה

לכתבה המלאה
צ'סטר בנינגטון, לינקין פארק. AP
בנינגטון/AP
צ'סטר בנינגטון, לינקין פארק, הלוויה של כריס קורנל. AP
בנינגטון מופיע בהלווית חברו, כריס קורנל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully