וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר ביטל 14 הופעות: "פשוט נמאס לו להופיע"

24.7.2017 / 23:23

כוכב הפופ ביטל את המשך סיבוב ההופעות שלו, שכוללות עוד 14 הופעות. אנשיו מסרו כי נסיבות הביטול אינן צפויות אולם מקור בסביבת הזמר מסר לאתר TMZ: "נמאס לו"

צילום מסך

כוכב הפופ ג'סטין ביבר ביטל (שני) את המשך סיבוב ההופעות שלו - ולא יקיים את 14 ההופעות הנותרות שנקבעו לו. כך דווח הערב באתר הרכילות TMZ. לפי הדיווח, לא ברורה מה הסיבה לביטול ההופעות ולפי נציגי הזמר, הנסיבות "אינן צפויות". עם זאת, גורם בסביבתו של ביבר מסר כי לזמר "פשוט נמאס מההופעות".

סיבוב ההופעות של ג'סטין ביבר יצא לדרך ב-9 במרץ בהופעה בסיאטל שבארה"ב. בין השאר הוא הספיק להופיע בישראל בחודש מאי האחרון והיה צפוי להמשיך ליעדים נוספים בארה"ב, וכן ליפן, לסינגפור ולפיליפינים. לפי הדיווחים, כספי הרכישה יוחזרו לקוני הכרטיסים.

ביבר הופיע בישראל ב-3 במאי בהופעה מול 50 אלף איש שנערכה בפארק הירקון. זו הייתה הפעם השנייה שג'סטין ביבר הופיע בישראל. הפעם הקודמת הייתה ב-2011, ונוכחותו כאן לפני חודשיים הגיעה כאשר הוא נחשב לאמן בוגר ורציני יותר, אחרי שעבד עם מפיקי פופ ואלקטרוניקה נחשבים כדוגמת דיפלו וסקרילקס. את יומו בישראל לפני ההופעה בילה בחדרו במלון, כשהמעריצות כמובן צובאות מתחת, ולאחר מכן טס לביקור קצר בים המלח, כאמור.

ג'סטין ביבר בהופעה בפארק הירקון. נמרוד סונדרס
ביבר בהופעתו בישראל/נמרוד סונדרס
ג'סטין ביבר בהופעה בפארק הירקון. נמרוד סונדרס
ביבר בהופעתו בישראל/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully