וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את היוזמה החדשה שמנסה להילחם בנטפליקס ולהוציא אנשים מהבית לראות סרט

25.7.2017 / 13:36

איפה נראה קולנוע עוד עשר שנים? Muvix, מיזם ישראלי חדש, מקווה שאצלו, ולשם כך גייס טכנולוגיות חדישות, כיסאות שעוצבו בידי ארגונומית ועוד. כל הפרטים

בזמן שנטפליקס ממשיכה לשגשג, יש כאלה שמסרבים להרים ידיים וממשיכים לנסות להמציא את חווית היציאה לקולנוע מחדש. בהקשר זה, יוזמה מקומית חדשה עם שאיפות התרחבות גלובליות התמקמה במתחם התחנה.

מדובר ב-Muvix, שמטרתה לאפשר לחובבי קולנוע לארגן הקרנות פומביות או להשתתף בהן. במתחם 14 חדרים – הקטן שבהם יכול להכיל זוג מאוהב שלרשותו מיטה נוחה, והגדול קצת יותר מתריסר צופים. כמו כן, אפשר להציב גם מסך גדול בחצר המקום, ואז כבר הכמויות גמישות הרבה יותר ויכולות גם להגיע למאות אנשים.

כלומר, רוצים לצאת לדייט ייחודי בזמן המתאים לכם ובאווירה אינטימית? רוצים להרשים את החברים לעבודה ביום גיבוש בניחוח קולנועי? זכיתם בלוטו ובא לכם לארן פסטיבל קולנוע ספרדי והמוני? אולי Muvix יהיה הפתרון בשבילכם.

מוביקס. שחף הבר,
Muvix/שחף הבר

השירות עובד עם מפיצים שונים, אם כי כרגע הסרטים העומדים לרשות הבאים אינם כאלה שמוקרנים כרגע באולמות, אלא תוצרים דוגמת "זרים מושלמים" ו"הנוסעים", שעלו לאקרנים כבר בחורף. עוד בתפריט: כיסאות שעוצבו בידי ארגונומית מובילה, בר ומטבח עשירים (אכלתי מלפפון וחסה שהיו טעימים עד מאוד) וכמובן אפליקציה נוחה לשימוש דרכה מתפעלים הכל.

הגאווה הדגולה ביותר של Muvix היא טכנולוגיה שפיתחו בעצמם, הדואגת לאיכות סאונד משובחת ולסנכרון מושלם בינה למה שמוקרן על המסך. התמונות גורמות לעסק כולו להיראות כמו שירות מפונפן לבוגרי ולבוגרות הבינתחומי בלבד, אך לפחות כרגע, מחיר ההרצה הוא 20 שקל בלבד לכרטיס – מצד אחר, אם אתם רוצים לארגן אירוע המוני, זה כבר סיפור אחר. כך או כך, פרטים מלאים על השירות אפשר למצוא באתר.

מוביקס. שחף הבר,
Muvix/שחף הבר
מוביקס. שחף הבר,
Muvix/שחף הבר
  • עוד באותו נושא:
  • Muvix

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully