וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנן את מותו מראש? פרטים חדשים אודות התאבדותו של סולן לינקין פארק

26.7.2017 / 16:00

הסולן המנוח צ'סטר בנינגטון רכש לפני מותו בית רחב ידיים. המעריצים מאמינים: הוא תכנן מראש את מותו וביקש לדאוג לרווחתם של בני משפחתו

צ'סטר בנינגטון, לינקין פארק. AP
צ'סטר בנינגטון. תכנן את מותו?/AP

מעריצי להקת לינקין פארק טוענים שהסולן, צ'סטר בנינגטון, שהתאבד בשבוע שעבר בתלייה, הכין את מותו זמן רב מראש. פרטים חדשים אודות מותו מגלים שהסולן המנוח דאג שבני משפחתו יהיו מסודרים כלכלית אחרי לכתו. בנינגטון רכש עבור בני המשפחה בית בשווי 2 מיליון ליש"ט. בבית חמישה חדרי שינה וארבע חדרי אמבטיה, והוא נמצא במיקום מרכזי, סמוך לבתי ספר מצויינים. כזכור, הזמר תלה את עצמו בביתו הפרטי בלוס אנג'לס לפני כשבוע. גופתו נמצאה בשעות הבוקר על ידי אחד מעובדי המשק בבית. בנינגטון (41) היה נשוי ואב לשישה ילדים משתי נשים שונות. להקתו הייתה אמורה להופיע בניו יורק השבוע במסגרת קונצרט רוק גדול.

לפי דיווח ב-TMZ, בנינגטון היה מכור לסמים ולאלכוהול במשך שנים ובעבר אף הודה כי שקל מספר פעמים להתאבד, שכן לדבריו הוא נוצל מינית על ידי גבר בעת שהיה ילד. בנינגטון היה חברו הקרוב של המוזיקאי כריס קורנל שהתאבד בתלייה אף הוא לפני כחודשיים. ביום מותו של בנינגטון, קורנל אמור היה לציין את יום הולדתו ה-53, ולא ברור אם יש קשר בין התאבדותו של בנינגטון ליום הולדתו של חברו כריס קורנל. בהלווייתו של קורנל שר בנינגטון את השיר "הללויה" של לאונרד כהן.

צ'סטר בנינגטון, לינקין פארק. AP
סולן לינקין פארק. התגעגע לחברו?/AP

"In The End" לינקין פארק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully