וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גיבורי "טרנספרנט" מבקרים בישראל

29.7.2017 / 0:15

היה רק מתבקש שגיבורי אחת מן הסדרות האמריקאיות הכי יהודיות שיש יגיעו לביקור בארץ הקודש - והנה זה קורה בעונה הרביעית של "טרנספרנט". צפו בטריילר הראשון והלוהט

יח"צ - חד פעמי

כיומיים לאחר הכרזתו של הנשיא דונלד טראמפ כי לא יאפשר עוד גיוס טרנסגנ'דרים לצבא ארצות הברית ובצל הסערה שהתעוררה בנושא, יצא הטריילר לעונה הרביעית של "טרנספרנט" - הסדרה המהוללת ועטורת הפרסים שגיבורה הוא כזכור פרופסור בשם מורט פפרמן, היוצא מן הארון כאשה טרנסג'נדרית.

מנקודת מבט מקומית, הטריילר מעניין גם מבחינה נוספת: מורט פפרמן, בגילומו של ג'פרי טמבור זוכה האמי, הוא גם יהודי כמובן, ובפתחו של הקדימון מכריז על כוונתו לבקר בישראל. גם בני משפחתו, כך מתברר לאחר מכן, יצטרפו אליו למסעו הרוחני.

הטריילר נמשך קצת פחות משתי דקות, אבל כבר חושף בפנינו כמה גלויות מן הביקור של הפפרמנים בישראל, וכולל הרבה מן הקלישאות הרגילות של ייצוג ארץ הקודש בטלוויזיה האמריקאית: כלומר, הכותל המערבי, מדבר וגמלים, ארוחה דשנה ופתגמים על אמהות יהודיות במבטא ישראלי כבד.

בארצות הברית תעלה העונה הרביעית ב-22 בספטמבר, ותשודר בצמוד גם ב-HOT ובסלקום TV. מעניין יהיה לגלות כמובן את המסלול המלא שערכו גיבורי הסדרה בישראל, וגם לראות כיצד ההתפתחויות האחרונות בחברה האמריקאית מהדהדות בה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טראמפ לא יאהב זאת. "טרנספרנט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully