וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה העונש לשמאל הקיצוני? כשהבן של יוסי שריד פגש את הצל

31.7.2017 / 0:01

"מי זה השמאל הקיצוני, מפלגת העבודה?", "לא, מה פתאום. רק סתיו שפיר שהיא נטע זר שם": הערב תשודר ב'כאן 11' תכנית לרגל ט' באב, שבה יוצאים ישי שריד ואפרת שפירא-רוזנברג למסע בעקבות שורשי השנאה בישראל ובין השאר נפגשים עם "הצל". הנה הצצה למפגש המסקרן

צילום מסך

האם יואב אליאסי ("הצל") באמת שונא את השמאל ואת הערבים? הסופר ישי שריד ואפרת שפירא-רוזנברג ינסו לברר את התשובה לשאלה בתכנית מיוחדת שתשודר היום ב-21:00 בערב ב"כאן 11". התכנית "עיין ערך שנאה" היא למעשה מסע בעקבות שורשי השנאה בישראל. זו התכנית השנייה בהשתתפות שריד ורוזנברג. השניים הגישו יחד, במסגרת כאן בהרצה, את התכנית "שישה ימים – שני שבטים", לציון 50 שנה למלחמת ששת הימים.

"מי זה השמאל הקיצוני, מפלגת העבודה זה שמאל קיצוני?", שואלים השניים את "הצל". "לא, מה פתאום", הוא משיב. "סתיו שפיר זה מפלגת העבודה", הם מקשים. "סתיו שפיר היא נטע זר במפלגת העבודה", הוא מסביר. לאחר מכן הוא אומר כי העונש של השמאל הקיצוני הוא הוא-עצמו: "הצל הוא העונש שלהם".

מלבד פגישתם עם "הצל", ייפגשו שריד ורוזנברג גם עם ח"כ תמר זנדברג, אחת משלוש הנשים שכלפיהן מתקיים שיח אלים ברשת על פי דו"ח השנאה של קרן ברל כצנלסון, עם מזכ"ל ש"ס אשר מדינה והמשורר שלומי חתוכה סביב השסע העדתי הממשיך לקרוע את החברה הישראלית, וכמו כן יקיימו עימות בין ראש "המדרשה החסידית" המסייע לנוער חרדי במצוקה לבין אחד המנהיגים החרדים הקורא לנדות כל חרדי המתגייס לצבא. במאי התכנית: נפתלי גליקסברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully