וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי האנשים האלה?!" - צפו בטיזר ל"Mother" בכיכובה של ג'ניפר לורנס

1.8.2017 / 9:30

זוכת האוסקר תככב במותחן האימה החדש של דארן ארונופסקי, המגולל את סיפורו של זוג נשוי שחייו השלווים נקטעים בעקבות אורחים לא קרואים. הסרט יוקרן לראשונה בפסטיבל טורונטו

יח"צ - חד פעמי

הקיץ אמנם נמצא בימים אלה בשיאו, אבל הוליווד כבר נושאת את עיניה אל עונת הסתיו ההולכת ומתגבשת, ומרוץ האוסקר שמתחיל לקרום עור וגידים לקראת הפסטיבלים הגדולים שבפתח. אחד מהסרטים שמבקש להפוך לשחקן מרכזי בהתמודדות השנה הוא "Mother" של דארן ארונופסקי ("ברבור שחור", "רקוויאם לחלום").

הסרט, שיוקרן לראשונה בפסטיבל טורונטו בספטמבר, מוגדר כמותחן אימה ועלילתו נשמרת עד כה בקפדנות רבה. כל שידוע הוא שהסיפור יעסוק בבעל ואישה (ג'ניפר לורנס וחאווייר ברדם), שמערכת היחסים ביניהם נבחנת עם הופעתם של אורחים לא קרואים בביתם השלו.

טיזר-טריילר ראשון מתוך הסרט שוחרר אמש (שלישי), והוא מציג את לורנס מהלכת בביתה, כשקולות שונים נשמעים ברקע. ברגעיו האחרונים, נראים שברי סצנות מהירות של אדם נכנס לתוך אש, אישה צועקת, נורה מתפוצצת וקטעים נוספים שמגדירים את אווירת המתח שסובבת את הסרט. מהצצה הקצרה הזו נדמה שארונופסקי חוזר אל האלמנטים שהפכו את "ברבור שחור" להצלחה.

לורנס עצמה שואפת לשוב למקומה בצמרת השחקנים ההוליוודיים, אחרי הכישלון של "נוסעים" בשנה שעברה. השחקנית בת ה-27 מחזיקה ב-4 מועמדויות לאוסקר וזכייה אחת ("אופטימיות היא שם המשחק").

"Mother" צפוי לצאת לאקרנים בארה"ב ב-15 בספטמבר (טרם נקבע מועד הפצה בישראל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully