וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום, דובר: תוכניות הלילה בארה"ב נפרדות מסקרמוצ'י

1.8.2017 / 10:50

סטיבן קולבר, סת' מאיירס וטרבור נואה הקדישו את המונולוגים הפותחים שלהם לשערוריה התורנית בבית הלבן, ולפרידה מראש מערך התקשורת שהתפוגג כמו להיט קיץ נשכח

פיטורי הבזק של ראש מערך התקשורת בבית הלבן, אנתוני סקרמוצ'י, הפכו לשיחת היום בארה"ב אמש (שלישי). באופן טבעי, המהומה התורנית בבית הלבן נוצלה היטב על ידי מנחי תוכניות הלילה המובילות בארה"ב, שהקדישו את המונולוגים הפותחים שלהם לפרידה מהאיש ששרד 10 ימים בתפקיד.

טרבור נואה (הדיילי שואו):

"בואו נפתח את חשבונות הטוויטר שלנו ב"ספר הדונלד", בציוץ 8:28 בבוקר... 'שום כאוס בבית הלבן'. כלום. אפס. אפילו לא מעט כאוס בבית הלבן. רגע, מה? הוא רק הגיע לכאן. אני רק קניתי את חולצת 'סקרמוצ'י 2017' שלי. ידעתם שהעבודה של סקרמוצ'י לא התחילה עדיין רשמית? תאריך ההתחלה הרשמי שלו הוא ה-15 באוגוסט. האיש הצליח להיות מפוטר לפני שהעבודה שלו התחילה... זה כמו שיר קיץ שנכנס פתאום לחיים שלנו, הופך את כולנו לאובססיביים ואז משאיר אותנו עם כלום מלבד זיכרונות ואוסף של תנועות מוזרות".

סת מאיירס (Late Night with Seth Mayers)

"שם המשפחה של סקרמוצ'י ארוך יותר מתקופת השירות שלו... רק תחשבו על זה: סקרמוצ'י גרם לריינס פריבוס (ראש הסגל) להיות מפוטר ואז פוטר בעצמו יומיים לאחר מכן. זה כמו לומר למישהו: 'נתראה בגיהנום' ואז להופיע בגיהנום למחרת. וכעת השאלה הגדולה היא מי יירש את סקרמוצ'י, איך אפשר להתעלות על זה: האם המועמד יהיה צפצפה עם שיער חזה? לזניה עם אולר?"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

סטיבן קולבר (The Late Show)

"המוץ' גמור, הדוקר מקדימה נדקר מאחור, הוא אמר שהוא יפטר את כולם ואני חייב להודות: הוא עמד במילה שלו. המוץ' שרד במשרת מנהל התקשורת עשרה ימים, זאת אפילו לא תקופת משכורת שלמה. מסיבת הפרידה שלו מכילה את השאריות שנותרו ממסיבת הקבלה שלו. מקורות בבית הלבן אומרים שההחלטה של ראש הסגל החדש, ג'ון קלי, לפטר את המוץ' הייתה בגלל שרצה 'יותר יציבות ופחות משחקי הכס'. זה לא פייר, ב'משחקי הכס' צריך לחכות שבוע שלם בשביל הוצאה להורג נוספת.

"אני מרגיש צער עבור המוץ' כי העבודה שלו הייתה הכל עבורו. ביום שבת פורסם שאשתו הגישה בקשה להתגרש ממנו, כשהיא בחודש התשיעי להריונה, ושהוא פספס את הולדת בנו כדי להיות עם הנשיא. הוא אמר לה: 'למה לי להיות עם ילד שאף פעם לא פגשתי, כשאני יכול להישאר עם האיש שיישאר נאמן לי... רגע, יש לי שיחה נוספת. זה הנשיא, הוא בטח רוצה לקדם אותי'. עד כמה שזה כואב למוץ', כואב לי. הייתי מעריץ גדול שלו במשך שבוע, אבל אני מניח שהגיע הזמן שאפרד מכל הזכרונות שלי מהמוצ'רדייז: הפוסטר, הסכין לדקירות קדמיות בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully