וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא הזונה, אני המאדאם": צפו בפרומו לעונה השנייה של "מטומטמת"

2.8.2017 / 6:20

העונה השנייה של הסדרה "מטומטמת", עליה חתומה בת חן סבג כיוצרת (ביחד עם שי קפון), תסריטאית ושחקנית ראשית, תעלה ב'הוט' בספטמבר. העונה תתחיל אחרי הנשיקה בין שירי (סבג) ומנהל בית ספרה אסף (מוקי). הסדרה זכתה השנה בשלושה פרסים בטקס האקדמיה. צפו בפרומו

מתוך הסדרה "מטומטמת" באדיבות הוט

העונה השנייה של הסדרה "מטומטמת" תעלה בהוט בחודש ספטמבר, ופרומו ראשון שלה הגיע לידי וואלה! תרבות וניתן לצפות בו כאן. גם על העונה הזאת חתומה בת חן סבג כיוצרת, תסריטאית ראשית ושחקנית ראשית, ושי קפון כבמאי ויוצר.

העונה מתחילה אחרי הנשיקה של שירי (בת חן סבג) ומנהל בית הספר שבו היא פועלת כסמויה, אסף (מוקי). היא מסתירה את הרומן מהמפעיל שלה, מוריס (יעקב זדה), ובפרומו ניתן לראות שהוא מתנשק עם השוטרת תמי (רות אסרסאי), אשתו של דודי (מיקי ליאון). בעונה השניה, שירי מטפסת בסולם הדרגות של סוחרי הסמים ואפילו מאיימת על הסוחר הגדול עמוס (ליאור רז), ובדרך היא צפויה שוב לסכן את חבריה הטובים, נתי (שני קליין) ולירוי (משה אשכנזי).

העונה השניה למעשה כבר צולמה ביחד עם העונה הראשונה, שזכתה לשבחים רבים, וזכתה השנה בשלושה פרסים בטקס האקדמיה לטלוויזיה עבור הדרמה היומית, השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה (בת חן סבג) ותסריט בסדרת דרמה. הסדרה הגיעה למעל 7 מיליון הזמנות ב-VOD של הוט והיא אחת מחמש הסדרות הנצפות בותר בהוט, כך נמסר מהחברה. צפו בפרומו לעונה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully