וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטלטאביז יש ילדים והצופים לא יודעים איך לעכל את זה

7.8.2017 / 10:27

זוכרים את תכנית הטלוויזיה המופלאה ההיא? מסתבר שלדמויות שכל כך אהבנו יש דור המשך, ה"טידליטאביז". לא ברור האם מדובר בילדים של הטלטאבזים המקוריים, אך באינטרנט כבר סוערים מהגילוי המרעיש

הפתיח של הטלטאביז/BBC

רובנו לא יכולים לשכוח את "טלטאביז" - אותה תכנית ילדים פופולרית שהופקה על ידי ה-BBC ורצה בבריטניה מ-1997 ועד 2001 בלבד, אך זכתה למעריצים נלהבים בעולם כולו - כולל בישראל.

אף שהסדרה בוטלה ב-2002, שידורים חוזרים שלה ממשיכים להיות מוקרנים ברחבי העולם, וכעת מתברר שיש גם דור המשך - הכירו את ה"טידליטאביז".

עוד בנושא:

האיש שחי עשור בתוך ברני הדינוזאור חושף איך שרד שם בזכות הטנטרה
הסיבה המפתיעה בגללה נסיכות דיסני תמיד לבושות בכחול

בחשבון הטוויטר הרשמי של הטלטאביז, צייצו לאחרונה תמונה עם שמונה דמויות ואיתה את הכיתוב: "הטידליטאביז חיים בחלק המיוחד שלהם בבית עם הטלטאביז. האם הצלחתם לזהות את כל הדמויות הקטנות והחמודות הללו?"

עדיין לא ברור האם מדובר בילדים של הטלטאביז, ובאינטרנט, כמובן, סערו בעקבות הגילוי המסעיר. "מי מטפל בהם? הטלטאביז אולי שם, אבל יש להם את העניינים שלהם. אני מודאג לגבי הסדרי הילדים", כתב גולש אחד. אחר הביע מרמור אופייני: "עברו 20 שנה, לטלטאביז נולדו תינוקות, אבל אני עדיין לבד". ומעל הכל מרחפת השאלה - אם הם הילדים שלהם, האם הטלטאביז עשו סקס?!?

עוד באותו נושא

התינוקת מ"טלטאביז" נחשפת: "רק אני יכולה לספר לכם את הסיפור האמיתי"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • טלטאביז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully