וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזלו הכרטיסים להופעה של הצ'יינסמוקרס הערב בישראל

3.8.2017 / 8:30

צמד הדאנס האמריקאי - המוכר מלהיטים כמו "Closer" עם הולזי, "Paris" ו-"Something Just Like This" עם קולדפליי - יופיע הערב (חמישי) בלייב פארק ראשל"צ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יופיעו מול פארק מלא. הצ'יינסמוקרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלוסטון גרופ, המפיקה את ההופעה בישראל של צמד הדאנס הצ'יינסמוקרס, מודיעה הבוקר כי כל 15,000 הכרטיסים להופעה שלהם בלייב פארק בראשל"צ נמכרו. צמד המפיקים והדיג'ייז האמריקאי ה-Chainsmokers, המורכב מאלכס פל ואנדרו טגארט, צפוי לנחות מאוחר יותר היום בישראל, לקראת הופעתו הערב כאן במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי שלהו, "Memories Do Not Open Tour".

הצ'יינסמוקרס הוציאו באפריל האחרון את אלבום הבכורה שלהם "Memories Do Not Open", שכולל את להיטי הענק "Paris" ו-"Something Just Like This", שיתוף הפעולה המצליח שלהם עם להקת קולדפליי. עוד לפני כן קדמו לאלבום שלל להיטי ענק שכיכבו במועדונים ובתחנות הרדיו ברחבי העולם, כולל בישראל, בהם "Closer" יחד עם הולזי, "Roses", "Don't Let Me Down" ועוד. ההתפתחות המוזיקלית של הצמד ככותבים ומפיקים הפכה אותם לאחת מהתופעות המוזיקליות פורצות הדרך של ימינו והביאה אותם לראשי המצעדים בעולם ואל טקסי הפרסים. ב-2016 היו מועמדים לפרסי גראמי, המוזיקה האמריקאית, בילבורד, נבחרי הנוער ו-MTV.

שערי הלייב פארק ייפתחו הערב ב-20:00, ומלבד הצ'יינסמוקרס יופיעו הדי ג'יים יובל זר ותומר מייזנר, ההרכב בד רויאל ואניה בוקשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully