וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפ בכורה: שי רון עם הסינגל "משקרת"

3.8.2017 / 9:28

לפני שנתיים היא השתתפה ב"אקס פקטור", היום היא מובילת דעת קהל בקרב בני הנוער. בדרך לאלבום הבכורה, שי רון צילמה באולפן וואלה! NEWS את הסינגל השלישי שלה - "משקרת". צפו

יח"צ - חד פעמי

שי רון, הזמרת שכבשה את עולם הנוער, הוציאה את הסינגל "משקרת", הסינגל השלישי שלה לקראת אלבום הבכורה, שצפייה בו מובאת לכם כאן ב-Buzzit ובוואלה תרבות.

רון (17) השתתפה לפני שנתיים בתוכנית "אקס פקטור", כשכיכבה בלהקת הבנות "קלוז אפ" שהגיעה עד לרבע הגמר. "משקרת" הוא שיר פופ חושפני ואישי, בו שי הופכת מילדה מתוקה לנערה מעזה. שיר זה מצטרף לקודמיו "עוד" ו-"שלכת", שזכו ליותר מ-2 מיליון צפיות.

בשנתיים האחרונות הפכה שי רון לאושיית רשתות חברתיות ולמובילת דעת קהל בקרב בני הנוער בישראל. האינסטגרם שלה מונה כ-70 אלף עוקבים, והיא מחוזרת על ידי המותגים המובילים בשוק הישראלי לקמפיינים בולטים.

לשי תוכנית באולפן השקוף של וואלה! NEWS ובימים אלו סיימה כפרזנטורית של Villa Veet 9 ועוד שתפ"ים. במרץ 2016 יצא סינגל בשם "sweet and sour" שמתנגן בלבל האיטלקי בו שרה רון בלועזית. השת"פ הוא עם שלומי קאומפן מרדיוס fm100, שהשקיע בפרויקט והפיק לה את הקליפ והשיר. שיר זה לא ייכלל באלבום הבכורה של שי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully