וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בסוף כיתה ח' התנשקנו": אורנה בנאי חושפת את האהבה הראשונה

6.8.2017 / 0:03

לרגל ט"ו באב - חג האהבה - ביקשנו משחקני הקומדיה הרומנטית "ואז היא הגיעה" לספר על האהבה הראשונה שלהם. אז עם מי התנשקה אורנה בנאי בבית הספר? במי התאהב גידי גוב? ומי שבה את לבה של חן אמסלם?

יח"צ - חד פעמי

ברחבי ישראל חוגגים היום את ערב ט"ו באב, חג האהבה העברי. לרגל היום הרומנטי והדביק, ביקשנו משחקני הקומדיה הישראלית הכי רומנטית כרגע על מסך הקולנוע "ואז היא הגיעה" לספר על האהבה הראשונה שלהם. הנה מה שהיה להם לחשוף בפנינו:

אורנה בנאי

אורנה בנאי. עופר חן,
אורנה בנאי/עופר חן

"למדתי ביישוב עומר שבדרום. הייתי בכיתה ז'. זו הייתה תקופה מאוד תמימה ולא הייתי מנוסה בשום דבר. מה שכן, היו לי כבר הרבה הצעות חברות וכיכבתי ב"אמת או חובה" ובסלואים במסיבות. הסלואים במסיבות מאוד ריגשו אותי. הייתי אז רק עם בנים כמובן, אבל בחיי שהייתי מאוד פופולרית. לא בגלל יופיי אלא בגלל אופיי. אולי זה בגלל שמי שהיה מציע לי חברות היה מקבל כרטיס חינם לגשש החיוור. סתם, לא באמת.

ואז בכיתה ז' הגיע ירון מורנו. ממש הרגשתי התאהבות אמיתית. לא יכולתי להתרכז בשיעורים ורק חשבתי עליו. חיכיתי כבר לסלואו במסיבה. יום אחד ישבנו בחדר שלו בעומר ודיברנו על זה שצריך כבר ללכת מחובקים ברחוב. קבענו תאריך ושעה, וזה מה שקרה. הוא חיבק אותי ואני אותו. הרגשתי שכאילו איבדתי את בתוליי. נבהלתי אפילו. אמרתי לו שקצת עברנו את הגבול. הוא מצדו אמר שהוא מעוניין להמשיך. בסוף כיתה ח' כבר התנשקנו. לא עם הלשון חלילה, אבל הצמדנו שפתיים. אהבה ראשונה, נו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

גידי גוב

גידי גוב. אילן בשור,
גידי גוב/אילן בשור

"מה שיפה באהבה הראשונה שלי זה שהיא נמשכת עד היום. הכרתי אותה בגיל 13 והתאהבתי מיד. מה זה התאהבתי, ציפיתי את כל קירות החדר שלי בתמונות שלה. אני חושב שזה היה she loves you שהתחיל את הכול. ואני מדבר כמובן על הביטלס. זאת המשמעות של אהבה אמיתית. לחכות לכל תקליט חדש ואז לפרוש את כולם בגאווה על הספה".

מיכאל אלוני

מיכאל אלוני. קרדיט גיא כושי ויריב פיין,
מיכאל אלוני/קרדיט גיא כושי ויריב פיין

"הייתי נער. אני וחברה שלי היינו יחד שלושה חודשים, זמן סביר לכל הדעות להכריז בפעם הראשונה 'אני אוהב אותך'. יד ביד לאורך הטיילת אחרי ארוחה. ים ושקיעה תמיד הולך טוב ביחד. בקצה עומד מתקן שעשועים חדש. "רוצה לעלות?", "בטח". אמיצה חברה שלי. אנחנו יושבים בכדור קטן, חוגרים חגורות בטיחות ומקשיבים להוראות. "הכדור עף לגובה של 20 מטר ואז נופל נפילה חופשית. וכך הוא עולה ונופל עד שהוא נעצר. שאלות?" בום! אנחנו עפים באוויר. בשיא הגבוה אני אומר לה "אני אוהב אותך" אבל חברה שלי לא עונה. היא צורחת עכשיו. אולי היא לא שמעה אותי אז כשאנחנו שוב עפים למעלה אני צועק לה הפעם יותר חזק "אני אוהב אותך" אבל שומע רק צרחות. ככה עד שהכדור נעצר. כשאנחנו יורדים כל הצוות נקרע עלינו מצחוק. המפעיל הראשי לוקח אותנו ומראה לנו את הסרטון שתיעדו המצלמות שבכדור. מביך, אבל לפחות חברה שלי מסתכלת עלי בעיניים מאוהבות. אני מרגיש גם איך כל הצוות מסתכל עלינו. מסתכל ומחכה. היא מחייכת אלי, אני מחייך בחזרה ואז: "אני… אוה…" - היא מספיקה להגיד - ומקיאה את נשמתה"

חן אמסלם

חן אמסלם. ניר פקין
חן אמסלם/ניר פקין

"התאריך - 20.1, יום הולדתי, חוגגת 14 חורפים. חברה טובה שלי הוציאה אותי למסעדה להרים לי את המצב רוח שדוכדך בעקבות בחור שמצא חן בעיני ולא ממש ספר אותי. בעודי אוכלת סופלה שוקולד מלא קצפת חברה שלי מנסה לשכנע אותי לבוא איתה לבן זוג שלה וטוענת שיהיו חברים ושיהיה כיף. מחוסרת כוחות הלכתי אחריה ושם ראיתי אותו יושב על מיטת ספפה ומחכה לי בחולצת טרנינג לבנה. באותו ערב ישבנו שעתיים בשתיקה. בטלוויזיה הישנה והקטנה הופיע ערוץ מוזר שלא הכרתי. אזרתי אומץ ושאלתי: 'מה זה הערוץ הזה?'. הוא ענה: "מה, את לא מכירה? זה כמו MTV, רק בעברית". זה היה ערוץ 24. הוא הסתכל עלי, אני חייכתי אליו ושנינו מיד הרגשנו שזאת אהבה ראשונה".

עינת שרוף

עינת שרוף. אלה אוזן,
עינת שרוף/אלה אוזן

"מושב בדרום הארץ. שישי בערב וחבורת בני נוער יושבת על הדשא. קצת מדברים, קצת צוחקים וקצת שרים. השמיים זרועי כוכבים והכל מלא באווירה של התחלה חדשה ושל תמימות. ילדה אחת - אני - עם מכנסי חאקי קצרים וחולצה לבנה לשבת מאוהבת בילד עם תלתלים שחורים ועיניים מהפנטות. כולם שרים: "יש ערימה של חבר'ה על הדשא, אני דברים כאלה מחבב, בנים בנות ביחד זה יפה שיש אומץ לפעמים להתערבב". החזקנו ידיים והרגשתי שהשמיים נופלים. כשהתנשקנו נשיקה ראשונה ידעתי שיהיה מה שיהיה - את הרגע הזה אנצור כל החיים. עד היום כשמישהו מבקש שאשיר את 'אגדת דשא' אני אפילו לא צריכה לעצום את העיניים. אני פשוט רואה אותו מולי - אהבה ראשונה".

אפרת דור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דור/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אין דבר יותר גדול ודרמטי מאהבה ראשונה. רומיאו ויוליה מתו בגללה. אני זוכרת שתמיד רציתי להתאהב. פנטזתי על זה וייחלתי לזה. תהיתי מתי זה יקרה לי. לקראת גיל 17 כבר חשבתי שכנראה לי זה לא יקרה, אני פשוט לא מאלה ואף פעם לא אחוש את הרגש שנתן השראה לגדולי האמנים. אבל יום אחד בלי ששמתי בכלל הייתי מאוהבת מעל הראש. כשהיינו יחד, שאר העולם יכול היה להישרף ולא היה לי אכפת. זה היה הדבר הכי נפלא אבל גם הכי מפחיד שקרה לי בחיים ולא העזתי לספר מה אני באמת מרגישה. שבורת לב ארזתי מזוודה, עליתי על אוטובוס לעיר אחרת ולא חזרתי, כי חשבתי שהוא לא אוהב אותי חזרה. אחרי שנה, כשנפגשנו, סיפר לי שגם הוא אהב ופחד לגלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully