וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר ייפתח פסטיבל כרמיאל ה-30: אילו מופעים צפויים?

7.8.2017 / 0:00

פסטיבל כרמיאל שייפתח מחר יימשך שלושה ימים ויינעל ב-10.8. בפסטיבל השנה יופיעו להקות מחול אורחות ממדינות רבות. את מופע הפתיחה ינחו רבקה מיכאלי וטוביה צפיר. ומה עוד צפוי?

פסטיבל מחול כרמיאל - התחרות העממית. יחצ פסטיבל כרמיאל,
התחרות העממית בפסטיבל/יחצ פסטיבל כרמיאל

שלושה ימים ולילות ללא הפסקה, כ-100 מופעים ואירועים, וכ-10,000 רקדנים מהארץ ומהעולם: מחר (שלישי) ייפתח פסטיבל המחולות בכרמיאל, זו השנה ה-30. הפסטיבל ייפתח במצעד של כל הלהקות המשתתפות ובמופע הפתיחה בשעה 21:30 באמפיתאטרון בעיר. את המופע ינחו רבקה מיכאלי וטוביה צפיר וירקדו בו להקות רבות מישראל ומחו"ל. כמו כן ישתתפו בו האמנים אילנית, יזהר כהן, אוהד שרגאי ורז שמואלי. הפסטיבל יימשך עד 10 באוגוסט והוא יינעל במופע מולטימדיה עם מיטב הקלאסיקות של כוריאוגרפיים מכל הזמנים.

בפסטיבל השנה יופיעו להקות מחול אורחות ממדינות רבות: מסין, הונגריה, הודו, טורקיה, גאורגיה, ארה"ב. כמו כן יופיע התיאטרון השחור מפראג. המנהל האמנותי של פסטיבל כרמיאל הוא הכוריאוגרף שלמה ממן, זו השנה ה-18 לכהונתו. אל הצוות האמנותי הצטרף השנה גדי ביטון מבכירי המרקידים בישראל. גדי יכהן כמנהל האמנותי של תחום ריקודי העם בפסטיבל.

מלבד המופעים הרבים, יתקיימו גם כמה אירועים מיוחדים, וביניהם מופע של להקת הפלמנקו הישראלית ותזמורת הסימפונייטה הישראלית באר-שבע במחווה ליצירות של המלחין הספרדי מנואל דה פאיה, והמופע "כולם היו בנאי" - יצירות מחול לשירים הגדולים של משפחת בנאי, בהשתתפות גברי בנאי ושניו בניו אורי ובועז.

להקת מחולה פסטיבל כרמיאל. יחצ פסטיבל כרמיאל,
להקת מחולה/יחצ פסטיבל כרמיאל
יזהר כהן. אביב חופי
חלק בלתי נפרד מהפסטיבל. יזהר כהן/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully