וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס האוסקר: האומן הבלגי מקס קולומביה ולהקתו בדרך לישראל

8.8.2017 / 6:00

יוצר הלהיטים "Princes" ו-"Your'e Mine", מקס קולומביה, יגיע לישראל. הוא ינחת כאן באוקטובר הקרוב להופעה יחידה שתתקיים בתל אביב עם להקתו, אוסקר אנד דה וולף

Oscar And The Wolf אוסקר אנד דה וולף. יח"צ,
בדרך לכאן. אוסקר אנד דה וולף/יח"צ

הטמפרטורות אולי ירדו מעט בחול המועד סוכות, אבל בגזרת ההופעות ימשיך להיות חם מהרגיל לעונה: מקס קולומביה, מי שעומד מאחורי הלהיטים "Princes" ו-"Your'e Mine" יגיע הנה באוקטובר להופעה יחידה עם להקתו, אוסקר אנד דה וולף. אגב, מי שמבקש עלייה נוספת בטמפרטורות, יקבל מיד אחריו באותו הערב את די ג'יי Jenia.

אלבום הבכורה של הלהקה אוסקר אנד דה וולף, יצא לפני שלוש שנים, ומאז הספיקו לכבוש את הבמות הגדולות ביותר באירופה. כך למשל הופיעו בפסטיבל טומורולנד, היו מופע החימום של לו ריד, הופיעו לפני מיוז, אל סי די סאונדסיסטם, ריהאנה ועוד. בשבוע האופנה בפריז לפני שנתיים התנגנו השירים של הלהקה כחלק מפס הקול של האירועים וביססו אותם כאחד השמות הבולטים בסצנת המוזיקה האלקטרונית העכשווית. המוזיקה שלהם נעה בתפר שבין אלקטרוני לבין מלודיות R&B וסול מלנכוליות.

לפני כשנה יצא הסינגל הראשון "The Game", מתוך אלבומו החדש של קולומביה, "Infinty". הסינגל כבש את המצעדים ברחבי העולם ובספטמבר הקרוב, סמוך למועד ההופעה בישראל, יצא האלבום המלא. בישראל הם יופיעו ב-12 באוקטובר בהאנגר 11 בתל אביב. מחירים החל ממחיר 219 ש"ח ניתן לרכוש כאן.

seperator

Oscar And The Wolf - Princes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully