וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבתי שזה הסוף": גיטריסט הרולינג סטונס מספר לראשונה איך ניצח את הסרטן

7.8.2017 / 11:43

בריאיון לתקשורת הבריטית לקראת הוצאת ספרו החדש, רוני ווד מהרולינג סטונס מספר איך נשאר בחיים אחרי שכבר התכונן להיפרד, מאיץ בכולם לעשות בדיקות רפואיות ומגלה שהחליף את הקוקאין בנטפליקס

שלושה חודשים לאחר שאובחן אצלו סרטן, גיטריסט הרולינג סטונס רוני ווד מתייחס לראשונה להתמודדות עם המחלה, אותה ניצח בשלב זה.

"היה שבוע במהלכו חשבתי שהגיע הזמן לומר שלום", הוא אומר בריאיון מיוחד לתקשורת הבריטית. "לא יכולתי לדעת מה הולך לקרות".

ווד, בן שבעים, הפך אב לתאומות לפני שנה והפסיק לעשן לרגל כך, אבל לפני כן היה מעשן בשרשרת במשך חמישים שנה, וכמובן שגם אלכוהול וסמים היו בין חבריו הקרובים "אמרתי לעצמי, אחרי כל כך הרבה סיגריות, שלא לדבר על שאר ההרגלים המגונים שלי, איך יכול להיות שעוד לא קרה לי משהו רע? והנה זה קרה. למען האמת, לא הופתעתי שהסרטן הגיע אליי ובטח לא מכך שהגיע דווקא לריאות" הצהיר המוזיקאי, שהגיע לכאן עם להקתו להופעה בשנה שעברה.

רוני ווד. GettyImages
טודו בום, הכל בסדר עכשיו. רוני ווד לפני כמה שבועות/GettyImages

ווד מספר כי אמר לעצמו שאם הבדיקות יראו כי הסרטן יתפשט, הוא לא יעבור טיפולי כימותרפיה. "לא הייתי מוכן לאבד את השיער שלי. אמרתי 'אין מצב' ופשוט התפללתי שהכל יהיה בסדר – ואכן, אחרי שבוע אמרו לי שדי בניתוח להוצאת גידול. הסתכלתי ברופא ואמרתי לו 'בוא נצא לקרב'".

תודה לאל, הניתוח הצליח – והחולה בריא. "אני בסדר עכשיו, אבל אצטרך לעבור בדיקות מדי שלושה חודשים", מספר ווד. "המזל שהרופאים עלו על זה מהר. זו הזדמנות בשבילי להגיד לקוראים – 'לכו להיבדק, ברצינות, חשוב שתיבדקו'..אני בר מזל, אבל רק בגלל שהיה לי מלאך שומר מסור מאוד, אחרת לא הייתי פה עכשיו".


ווד נשוי לסאלי, אשה הצעירה ממנו בשלושים ואחד שנה, ובהשפעתה הוא התנקה לחלוטין מאלכוהול, קוקאין וכל חומר מזיק אחר. במקומם, מספר הגיטריסט, התמכר לנטפליקס. "אני נקי לחלוטין" סיפר בריאיון, שהתקיים לרגל צאת ספרו "Ronnie Wood: Artist" בסוף החודש. רק בריאות ועד מאה ועשרים!

רוני ווד. GettyImages
"בזכותה אני נקי". רוני ווד עם רעייתו סאלי/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • רוני ווד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully