וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד כבר כאן: הראפר פיוצ'ר בדרך להופעה בישראל

8.8.2017 / 11:25

אחרי קיץ לוהט ועמוס אומנים מרחבי העולם, הופעה נוספת באופק: הראפר האמריקאי הידוע בכינויו פיוצ'ר, יגיע לישראל. הוא יופיע בגני התערוכה בתל אביב באוקטובר הקרוב

הראפר פיוצ'ר. ריקי סייז,
פיוצ'ר. העתיד כאן/ריקי סייז

מי שעוד לא שבע משטף ההופעות בקיץ הנוכחי והארנק שלו יציב, מוזמן להופעה אחת נוספת: בסתיו הקרוב ינחת כאן הראפר האמריקאי פיוצ'ר. הוא יגיע להופעה אחת בלבד, בגני התערוכה בתל אביב בסוף אוקטובר.

כבר שבע שנים שפיוצ'ר בן ה-33 מאטלנטה, או בשמו המלא - נייואדיוס ד'מאן ווילבורן, הוא בין השמות החמים בתעשיית ההיפ הופ העולמית, שמאופיין בסגנונו הייחודי קול צרוד ואוטוטיון. רק השנה הוציא שני אלבומים בהפרש של שבוע אחד מהשני, שניהם כבשו את המקום הראשון במצעד הבילבורד. הוא פרץ לתודעה ב-2012 עם הלהיט הענק "Same Damn Time".

לפני שנתיים הראפר והמפיק המוזיקלי דרייק הוציא יחד עם פיוצ'ר את הפרויקט "What A Time To Be Alive". הפרויקט היה להצלחה, מתוכו האלבום "Jumpman" הפך ללהיט. פיוצ'ר יצר שיתופי פעולה נוספים עם קנדריק למאר, דה וויקנד, ריהאנה, קלווין האריס, מארון 5 וניקי מינאז.

בישראל פיוצ'ר צפוי להופיע בגני התערוכה בתל אביב ב-25 באוקטובר. כתמיד בהופעות שמביאה נרנג'ה, גם הפעם לא צפויים מתחמי אח"מ ולא גולדן רינג. כל הכרטיסים יימכרו במחיר אחיד של 250 ש"ח. ניתן לרכוש כאן.

seperator

"Mask Off", פיוצ'ר

  • עוד באותו נושא:
  • פיוצ'ר
  • FUTURE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully