וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לשיר החדש של ישי ריבו, "הנה ימים באים"

8.8.2017 / 6:00

אחרי שהותיר חותם עם שני אלבומי זהב, משחרר ישי ריבו טעימה ראשונה מתוך אלבום שלישי - השיר החדש "הנה ימים באים", המצטט מספר עמוס. האזינו

יח"צ - חד פעמי

בשנים האחרונות פרץ ישי ריבו אל חיינו בסערה - שני אלבומיו הראשונים הצליחו למוטט את חומות המגזרים בדרכו אל הפסגה. השילוב בין טקסטים עם השפעה רוחנית לבין לחנים מערביים וקליטים, לצד קולו הרך והייחוד, הפכו את ריבו לאחד האמנים הצעירים הבולטים והאהובים בעולם המוזיקה הישראלי בשנים האחרונות.

עכשיו, כשהוא בן 28 בלבד, אחרי שני אלבומי זהב, שיתופי פעולה עם עידן רייכל ושלמה ארצי, הופעה בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל ושורה ארוכה של הופעות סולד אאוט, משחרר ריבו שיר ראשון מתוך אלבום חדש ושלישי במספר - "הנה ימים באים".

"החיפוש והעבודה על האלבום החדש הובילו אותי לגלות ולנסות דברים חדשים שלא חשבתי שיהוו חלק מהיצירה שלי", מספר ריבו. "נהניתי מהתהליך ששילב בהפקה קצת יותר נגיעות אלקטרוניות מפתיעות, אבל השתדלתי לשמור על האופי החם של כלים חיים".

האזינו ל"הנה ימים באים", השואב השראה מהפסוק בספר עמוס - "הנה ימים באים נאום ה' והשלחתי רעב בארץ לא רעב ללחם ולא צמא למים כי אם לשמוע את דברי השם".

הופעות קרובות

10 באוגוסט, חמישי, 21:00, ברל'ה להבות חביבה
11 באוגוסט, שישי, 13:00, סטיגמה אשקלון
17 באוגוסט, חמישי, 21:00, זאפה הרצליה
18 באוגוסט, שישי, 13:00, מרפסת רמת ישי
25 באוגוסט, שישי, 13:00, זאפה תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • ישי ריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully