וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את אירוע המוזיקה שבו יש הכי הרבה סיכוי לעשות סקס

8.8.2017 / 8:40

גם אתם ביקרתם בפסטיבל מוזיקה וחשתם סקס באוויר ולא רק מוזיקה טובה? כנראה שלא תופתעו מתוצאות סקר חדש שמצא מהם הפסטיבלים שבהם הכי הרבה אנשים עשו את זה. לא תאמינו, אבל 13 אחוז מהמשתתפים סיפרו כי עשו סקס בזמן שהיו בקהל. ואיפה השאר עשו?

@Lollapalooza
בחורות ובחורים בקהל בפסטיבל לולהפלוזה. AP
אווירת סקס. פסטיבל לולהפלוזה/AP

אם אי פעם ביקרתם בפסטיבל מוזיקה ומלבד אווירת המוזיקה חשתם גם אווירה סקסית, כנראה שהסקר הבא לא יפתיע אתכם יותר מדי. אין ספק שאנשים רבים עושים סקס במהלך פסטיבלי מוזיקה, אולם סקר חדש של חברת צעצועי המין הבינלאומית LOVEHONEY בדק מהם הפסטיבלים שבהם זה קורה הכי הרבה.

הסקר הקיף 1,100 מרואיינים ועלה ממנו כי פסטיבל לולהפלוזה בשיקגו הוא הפסטיבל שבו הכי הרבה אנשים עשו סקס – 23% ממשתתפי הפסטיבל, כלומר כמעט רבע. אחריו – פסטיבל המוזיקה הפופולרי קואצ'לה שבו 14.3% השיבו שקיימו יחסים במהלכו. 10% ממשתתפי פסטיבל "אוסטין סיטי לימיטס" הודו שעשו סקס במהלכו, 9% ממשתתפי "ברנינג מן" ולבסוף – 7% ממשתתפי פסטיבל SXSW השיבו בחיוב על השאלה אם עשו סקס בפסטיבל.

זה מה שקורה בימים אלה בלולהפלוזה

אם אתם תוהים היכן בדיוק בפסטיבל נרשמו כל כך הרבה אקטים מיניים, 29% ממשתתפי הסקר השיבו כי עשו סקס באוהל, 15% במכונית, 13% אמיצים במיוחד הודו שעשו את זה כשהיו בקהל, 12.5% ענו: "במקום שקט בשטח" ו-6% ברי מזל שנהנו מהסקס בתוך קרוואן.

בחורות ובחורים בקהל בפסטיבל לולהפלוזה. AP
משתתפים בפסטיבל מוזיקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully