וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם מעורער בנפשו הצליח להתפרץ לבמה במהלך הופעה של בריטני ספירס

10.8.2017 / 18:12

רגע לפני סיום ההופעה של בריטני ספירס אמש בלאס-וגאס, הצליח תמהוני להסתנן לבמה ועורר פאניקה. החדשות הטובות: בסופו של דבר, הכל בא על מקומו בשלום

דרמה במהלך הופעה של בריטני ספירס אמש (רביעי) בלאס-וגאס: לקראת השעה תשע בערב שעון נבאדה, כשהזמרת כבר עומדת לשיר את השיר האחרון שתיכננה לבצע, הצליח איכשהו אדם תמהוני לבוש בחולצת גופייה לפרוץ לבמה והתחיל להסתער לעברה, עד שכמה מרקדניה של המוזיקאית ואנשי האבטחה השכילו להדוף אותו באגרסיביות.

ספירס, לפי התיעוד בווידאו ולפי דיווחי המעריצים שהיו במקום, היתה עם הפנים לקהל ועם הגב לתקרית החמורה, ולא היתה ערה בתחילה למתרחש מאחוריה. רק לאחר כמה שניות הבחינה בהמולה והסתובבה בהיסטריה מסוימת, תוך שהיא שואלת בדאגה "הכל בסדר? מה הולך? מישהו נפגע?"

זהותו של האדם לא ידועה, אך לפי ההערכות הוא מן הסתם מעורער בנפשו. לאחר שפונה מן הבמה בכוח רב, אנשי האבטחה ליוו החוצה גם את ספירס, אך היא חזרה כעבור זמן מה כדי לסיים את ההופעה בנחת, לקולות העידוד מן הקהל התומך.

בריטני ספירס, כזכור, הופיעה בפארק הירקון רק לפני כחודש ותודה לאל, כאן עבר הערב החגיגי בלי תקריות מיוחדת, חוץ מאשר לחות יוצאת דופן.

תיעוד התקרית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully