וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום קרוז נפצע בצילומי סרט. צפו ברגעי הדרמה

13.8.2017 / 19:33

השחקן, שמתעקש לעשות את הפעלולים שלו בעצמו, התנגש בקיר בניין במהלך צילומי "משימה בלתי אפשרית 6". טרם ברורה חומרת פציעתו. צפו בתקרית

טום קרוז ידוע כמי שמעדיף לבצע את סצינות האקשן שלו בעצמו, בלי עזרת פעלולנים. היום, המקצוענות הזו עלתה לכוכב האמריקאי ביוקר: לפי דיווחי התקשורת האמריקאית, השחקן בן החמישים וחמש נפצע במהלך צילומי הפרק השישי של "משימה בלתי אפשרית", המתקיימים בימים אלה בלונדון.

בווידאו שפרסם האתר TMZ, נראה השחקן קופץ בין בניינים, במה שלכאורה אמור היה להיות קטע אקשן שגרתי למדי – אלא שקרוז לא הצליח לסיים כהלכה את הקפיצה, ונחבט בקיר הבניין. לאחר מכן, לפי מה שדווח, צוות הסרט הצליח למשוך אותו לחזרה למקום מבטחים ולהעניק לו עזרה ראשונה.

טרם ידוע מה חומרת פציעתו של קרוז, ונציגי השחקן טרם מסרו מידע לתקשורת האמריקאית שפנתה אליהם בנושא.

"משימה בלתי אפשרית 6", גלגול נוסף של סדרת העיבודים הקולנועיים לסדרת הריגול והפעולה הפולחנית, אמור להגיע לאקרנים ב-27 ביולי 2017.


זו לא הפעם הראשונה בה קרוז עובר חוויות הרפתקניות לשם צילומי הסרט. בשנה שעברה תועד כשהוא מבצע בעצמו פעלולים מסוכנים, והפעם בסצינות שצולמו בפריז. "אני עושה כל מה שאני יכול כדי לבדר את הקהל", אמר באותה הזדמנות. "גם כשכמעט שברתי את הצלעות, אמרתי לצוות – תמשיכו לצלם".

צפו בתיעוד הפציעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully